| کد مطلب: ۱۰۶۰۶۹۵
لینک کوتاه کپی شد

گردهمایی بازیکنان قدیم پرسپولیس

حمله پیشکسوت پرسپولیس به بیرانوند | رفت و برگشت معنا ندارد

بازیکنان قدیمی پرسپولیس بعد از مدتی تعطیلی تمرینات به خاطر کرونا با دستور علی پروین امروز بار دور هم جمع شدند.

حمله پیشکسوت پرسپولیس به بیرانوند | رفت و برگشت معنا ندارد

به گزارش آرمان ملی آنلاین، با تجلیل از حسین عبدی بازیکن سابق تیم و مربی موفق تیم زیر 17 ساله های ایران بازیکنان قدیمی پرسپولیس بعد از مدتی تعطیلی تمرینات به خاطر کرونا با دستور علی پروین امروز باردیگر دور هم جمع شدند.

جواد حسن زاده بازیکن سابق پرسپولیس، در حاشیه این تمرین درباره شرایط تیم پرسپولیس در رقابت های امسال لیگ برتر گفت:"پرسپولیس چندسال است که خوب است و می تواند بهتر هم باشد." 

او افزود:" اگر تیم در نقل و انتقالات بازیکنان خوبی بگیرد بازهم می توانیم نتیجه بگیریم." 

بازیکن پرسپولیس در دهه شصت که هفت سال در این تیم بازی کرده در ارتباط با جدایی برخی بازیکنان و ماجرای رفت و برگشت بیرانوند هم گفت:" فوتبال حرفه ای همین است و دیگر مثل قدیم نیست که بازیکنانی مثل علی پروین 20 سال و محمد مایلی کهن 15 سال در تیم بازی کنند. با اینحال معتقدم بیرانوند اشتباه کرد و یا باید می رفت و یا می ماند. من با رفت و برگشتش موافق نبودم." 

او اضافه کرد:" اما حالا که مانده برایش آرزوی موفقیت می کنم. در کل فکر می کنم پرسپولیس امسال می تواند بهتر از فصل قبل باشد." 

حسن زاده درباره شانس موفقیت پرسپولیس در رقابت های آسیایی هم گفت:" در آسیا مساله پرسپولیس نیست و مهم حریفان هستند. ما داریم با پراید حرکت می کنیم و حریفان با بنز. فوتبال و والیبال ژاپن را نگاه کنید. ما لاک پشتی حرکت می کنیم. پرسپولیس را باید با تیم های ایرانی مقایسه کنیم وگرنه رقیبان آسیایی دارند با جت حرکت می کنند.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار