| کد مطلب: ۱۰۶۰۶۲۳
لینک کوتاه کپی شد

پرخرج‌ترین تیم‌های فصل نقل و انتقالات انگلیس را بشناسید

بر اساس رتبه بندی فعلی باشگاههای لیگ برتر در خصوص هزینه های نقل و انتقالات، 6 باشگاه بزرگ در صدر قرار گرفتند.

پرخرج‌ترین تیم‌های فصل نقل و انتقالات انگلیس را بشناسید

به گزارش آرمان ملی آنلاین، رتبه بندی فعلی باشگاههای لیگ برتر بر اساس هزینه هایی که در نقل و انتقالات انجام داده اند برتری 6 باشگاه بزرگ این لیگ را نشان می دهد. 3 باشگاه اول این رتبه بندی را باشگاههای تشکیل می دهند که فصل کابوس واری را پشت سر گذاشتند و قصد دارند با چهره ای متحول شده در فصل جدید جبران کنند.

تاتنهام (137 میلیون یورو)، لیورپول (112 میلیون یورو) و چلسی (97 میلیون یورو) تا اینجای نقل و انتقالات با اختلافی فاحش نسبت به دیگر باشگاههای لیگ برتری برای نقل و انتقالات هزینه کرده اند. بعد از این سه باشگاه، نیوکسل (72 میلیون یورو) و آرسنال (70 میلیون یورو) در رتبه های بعدی قرار دارند.

نکته جالب توجه در مورد رتبه بندی یاد شده این است که تاتنهام و چلسی با وجود هزینه بالاتر نسبت به دیگر باشگاهها در فصل آینده رقابت های اروپایی حضور نخواهند داشت.

تاتنهام فصل را با رتبه هشتم به پایان رساند و چلسی دوازدهم شد. لیورپول تیم دوم رتبه بندی هزینه های نقل و انتقالاتی لیگ برتر نیز با قرار گرفتن در رتبه پنجم نتوانست به لیگ قهرمانان صعود کند و در لیگ اروپا بازی خواهد کرد.

انتقال 70 میلیون یورویی کای هاورتز از چلسی به آرسنال و دومینیک سوبوسلای از لایپزیش به لیورپول دومین انتقال گران اروپا در فصل جاری است. رتبه اول در حال حاضر به انتقال 103 میلیونی جو بلینگام از دورتموند به رئال مادرید اختصاص دارد.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار