| کد مطلب: ۱۰۶۰۵۷۹
لینک کوتاه کپی شد

پس از رد شدن تست پزشکی النصر؛

بازیکن جنجالی چلسی به الاهلی عربستان می‌رود؟

حکیم زیاش، ستاره چلسی که با رد شدن از تست پزشکی النصر روزهای سختی را پشت سر می گذارد برای خروج از بلاتکلیفی در انتظار پیشنهاد الاهلی است تا با حضور و درخشش در این تیم خود را ثابت کند.

بازیکن جنجالی چلسی به الاهلی عربستان می‌رود؟

به گزارش آرمان ملی آنلاین، بعد از اینکه حکیم زیاش در تست های پزشکی النصر رد شد این باشگاه قرارداد اصلاح شده ای را تنظیم و به او ارائه کرد. بعد از رد این پیشنهاد توسط ستاره چلسی، این باشگاه انگلیسی نیز تمایلی برای از سرگیری مذاکرات نشان نداد تا آینده مبهمی در انتظار زیاش باشد؛ این موضوع جنجال زیادی در رسانه‌ها ایجاد کرد.

باشگاه النصر دستمزد اولیه 15 میلیون یورویی خود را 40 درصد کاهش داد چرا که در تست های پزشکی مشکل زانو و لگن این بازیکن تایید شده بود و این باشگاه نگران از دست رفتن سرمایه خود در این معامله کلان است. البته النصری ها با افزودن آپشن های متعدد شرایطی فراهم کرده بودند که در صورت درخشش زیاش، دستمزد او تا رقم اولیه بالا برود.

به گزارش سی‌بی‌اس اسپورت، بعد از رد پیشنهاد دوم النصر از سوی زیاش و چلسی احتمال حضور این بازیکن در فوتبال عربستان همچنان وجود دارد. از الاهلی به عنوان مشتری جدید این بازیکن یاد می شود.

در صورتی که الاهلی موفق به جذب ریاض محرز از منچسترسیتی نشود سراغ گزینه بعدی یعنی حکیم زیاش خواهد رفت؛ ستاره چلسی که با رد شدن از تست پزشکی النصر روزهای سختی را پشت سر می گذارد برای خروج از بلاتکلیفی در انتظار پیشنهاد الاهلی است تا با حضور و درخشش در این تیم خود را ثابت کند.

این بازیکن 30 ساله 3 سال پیش از آژاکس به چلسی پیوست اما نتوانست جایگاه ثابتی برای خود ایجاد کند. او فصل گذشته در 18 بازی به میدان رفت که فقط 6 مورد آن حضور در ترکیب اصلی بود.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار