| کد مطلب: ۱۰۶۰۷۶۲
لینک کوتاه کپی شد

ببینید | پسر ریز نقش بارسا تبدیل به کوه عضله شد | این همان پدری ترکه‌ای است!؟

پدری ستاره بارسلونا که همیشه به دلیل کوچک بودن جثه و اندامش مورد انتقاد قرار می‌گرفت حالا با تمرینات سخت بدنسازی به آمادگی جسمانی قابل قبولی رسیده است؛ تا آنجا که حجم عضلات و بدن پیچیده‌اش نگاه عکاسان خبری را هم به خود جلب کرده است.

ببینید | پسر ریز نقش بارسا تبدیل به کوه عضله شد | این همان پدری ترکه‌ای است!؟

به گزارش آرمان ملی آنلاین پدری دیروز در بهترین فرم بدنی اولین جلسه تمرین روی چمن با بارسا را انجام داد تا برای فصلی دشوار خود را آماده کند. چیزی که در مورد پدری همه را شگفت زده کرد، فرم بدنی عالی او بود. 

او با اندامی ورزیده و عضلاتی برجسته در تمرینات حاضر شد که قابل مقایسه با فرم بدنی دو سال گذشته او نیست. مقایسه تصاویر پدری در اولین تمرین پیش فصل فصول گذشته با تصاویر دیروز او به خوبی نشان می دهد که او تمرینات بدنسازی را جدی گرفته است.

پدری عضله

ستاره بارسا در بازی رفت پلی آف لیگ اروپای فصل گذشته برابر منچستریونایتد مصدوم شد و مدت ها دور از میادین ماند. آخرین بار او در بازی برابر اسپانیول که منجر به قهرمانی بارسا در لالیگا شد در میدان بود و سپس ژاوی به او تا پایان فصل استراحت داد.

 پدری در دو سال گذشته 307 روز غایب بوده و 48 بازی را به دلیل مشکلات عضلانی از دست داده تا حداکثر احتیاط در مورد او رعایت شود. او با فرم بدنی عالی خود امیدوار است امسال کمتر از همیشه مصدوم شود و بتواند بیشتر از قبل به بارسا کمک کند.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار