| کد مطلب: ۱۰۵۹۸۸۷
لینک کوتاه کپی شد

ببینید | قول مردانه رفیق بیرانوند: علیرضا به استقلال نخواهد رفت

وحید امیری، بازیکن پرسپولیس و از دوستان نزدیک علیرضا بیرانوند با انتشار یک پست اینستاگرامی مدعی شد که رفیقش به استقلال نخواهد رفت.

ببینید | قول مردانه رفیق بیرانوند: علیرضا به استقلال نخواهد رفت

به گزارش آرمان ملی آنلاین در حالی که صبح امروز علیرضا بیرانوند قرارداد خود با پرسپولیس را که تا دو سال دیگر اعتبار داشت، فسخ کرد، حالا وحید امیری مدعی شده که او راهی تیم استقلال نخواهد شد.

امیری که از دوستان نزدیک بیرانوند است، در استوری خود نوشته: «ما لرها سرمان می‌رود اما پای عهدمان میمانیم. علیرضا هرچقدر هم دلخور باشد محبت هواداران پرسپولیس را فراموش نخواهد کرد.»

او با انتشار تصویری از لحظات مصدومیت علیرضا بیرانوند در پیراهن تیم ملی همچنین نوشته: «علیرضا جایی نمیره که قلب هواداران و عاشقان پرسپولیس شکسته بشه.»

این در شرایطی است که بیرانوند بعد از فسخ قرارداد با پرسپولیس حالا در سکوت و استراحت به سر می‌برد و احتمالا در حوالی ساعت 16 از تصمیم خود پرده‌برداری خواهد کرد و باید دید که چه مقصدی را برای خود انتخاب می‌کند.

وحید امیری کاپیتان تیم پرسپولیس است که رابطه بسیار نزدیکی با بیرانوند دارد. جالب اینکه در لیگ شانزدهم و زمانی که شایعات حاکی از انتقال امیری به استقلال بود، بیرانوند مدعی شد او راهی پرسپولیس خواهد شد و حالا امیری به نوعی تلافی کرده است.

استوری وحید امیری

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار