| کد مطلب: ۱۰۹۶۶۰۰
لینک کوتاه کپی شد

افشاگر شاسی‌بلندها رد صلاحیت شد +عکس

شورای نگهبان با وجود اعتراض احمدعلیرضا بیگی، صلاحیت را تایید نکرد.

افشاگر شاسی‌بلندها رد صلاحیت شد +عکس

به گزارش آرمان ملی آنلاین به نقل از  اطلاعات آنلاین؛ با پایان یافتن زمان بررسی اعتراض نامزدهای انتخابات و ارسال لیست‌های جدید به وزارت کشور، افشاگر پرونده شاسی‌بلندها در مجلس از رد صلاحیت خود خبر داد. احمدعلیرضا بیگی اولین فردی بود که درباره واگذاری ماشین‌های شاسی بلند به برخی نمایندگان افشاگری کرد.

همچنین رشیدی کوچی، نماینده جنجالی و معترض مجلس یازدهم در پرونده واردات خودرو نیز از ردصلاحیتش برای حضور در انتخابات مجلس دوازدهم طبق اعلام نهایی شورای نگهبان خبر داد.جلال رشیدی کوچی، نماینده مجلس یازدهم در این باره گفت: عدم تایید صلاحیت بنده در مسیری که آغاز کرده‌ام خللی ایجاد نخواهد کرد. تا جایی که توان داشته باشم و با تمام ابزارهایی که در اختیارم است و در هرجایی که باشم از حق مردم مظلوم ایران دفاع خواهم کرد و در برابر مافیای قدرت که آرامش و آسایش مردم ذره‌ای برایشان ارزش ندارد خواهم ایستاد.

خبر دیگر اینکه غلامعلی جعفرزاده، نماینده پیشین مجلس از رد صلاحیت خود در انتخابات مجلس دوازدهم خبر داد و نوشت: پیامکی بشرح ذیل در ساعت ۱۲/۲۲ روز جمعه ۲۰ بهمن ۱۴۰۲ برای بنده در شماره همراهم دریافت شد: داوطلب گرامی به آگاهی می رساند؛ صلاحیت شما در شورای نگهبان مورد تایید قرار نگرفت. ستاد انتخابات کشور

رسانه‌ها اعلام کردند صلاحیت نادر قاضی پور، بهروز نعمتی، غلامرضا کاتب و عبدالرضا عزیزی نمایندگان ادوار مجلس شورای اسلامی نیز توسط شورای نگهبان برای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس تایید نشد.

افشاگر شاسی‌بلندها رد صلاحیت شد +عکس

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار