| کد مطلب: ۱۰۸۱۳۹۷
لینک کوتاه کپی شد

پایداری‌ها نگران رأی‌آوری چهره‌هایشان در انتخابات

پایداری‌ها نگران رأی‌آوری چهره‌هایشان در انتخابات

به گزارش آرمان ملی آنلاین به نقل از نامه نیوز؛ آرایش انتخاباتی کم کم در حال شکل گیری است و در این میان به نظر می رسد رقابت اصلی بین جریان محمدباقر قالیباف و جبهه پایداری است اما با وجود رقابت حال حاضر، برخی تحلیلگران معتقدند در شب انتخابات قالیباف و پایداری به ائتلاف می رسند.

محمد مهاجری در گفتگو با نامه‌نیوز درباره امکان اکثریت شدن جبهه پایداری در مجلس آینده گفت: احتمال این اتفاق را بسیار ضعیف می دانم. علائم فضای سیاسی نشان می دهد که روند تأییدصلاحیت ها با دست و دلبازی جلو می رود، از این رو خبرهای موثق حکایت از آن می کند که جبهه پایداری دچار نگرانی شده است.

وی افزود: پایداری ها در جلسات و محافل خصوصی شان درباره رأی آوری چهره های شاخص شان نیز اظهار تردید و نگرانی می کنند. معقتدم جبهه پایداری مجموعه سیاسی غیرشفاف است که هیچ گاه و در هیچ زمینه ای اعم از مالی و رفتار سیاسی شفاف عمل نکرد. شاهد این ادعا نیز آن است که اگر کل ایران را بگردیم یک ساختمان با تابلو جبهه پایداری نمی توانیم پیدا کنیم.

این تحلیلگر مسائل سیاسی با بیان اینکه فعالیت های جبهه پایداری را زیرزمینی خواند و یادآور شد: آقای محصولی و دوستانش در حوزه فعالیت سیاسی و اقتصادی کاملا پنهان کاری می کنند. قطعا ویژگی غیرشفاف بودن پایداری ها در روند بررسی صلاحیت نامزدها مدنظر شورای نگهبان خواهد بود و امیدوارم این شورا با کسی در این زمینه رودبایسی نکند.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار