| کد مطلب: ۱۰۷۹۱۲۸
لینک کوتاه کپی شد

دعوای بین شورای ائتلاف و پایداری صوری است

دبیرکل جمعیت آبادگران جوان گفت: بسیاری از دعواهای سیاسی صوری است همچنانکه دعوای فی ما بین شانا و پایداری صوری است.

دعوای بین شورای ائتلاف و پایداری صوری است

به گزارش آرمان ملی آنلاین به نقل از نامه نیوز؛ حسن بیادی  درباره تلاش جریان حسن روحانی برای شکل دادن دوقطبی انتخاباتی با پایداری گفت: جبهه پایداری به عنوان یک حرکت سیاسی قابل احترام است و هر جبهه و یا حزبی جهت اعتلای نظام اسلامی و مشارکت عمومی مردم در جهت پرشور شدن انتخابات قدم بر دارد و بخواهد رقابت سالم داشته باشد قابل تحسین استو

وی با اشاره به دوقطبی سازی بین جبهه پایداری و جریان حسن روحانی افزود: بسیاری از دعواهای سیاسی صوری است همچنانکه دعوای فی ما بین شانا و پایداری صوری است. همانطور که در ادوار گذشته انتخابات مجلس شاهد آن بودیم در دقیقه نود اکثرا بر سر یک سفره بوده‌اند.

این فعال سیاسی تأکید کرد: متاسفانه تمامیت خواهی در جامعه سیاسی متصل به قدرت و ثروت تا کشور را به استیصال نرساند دست بردار نیست و علیرغم نتایج حاصله واین همه معضلات ناشی از خالص سازی و عدم مدیریت صحیح حداقل در بخشهای مختلف اقتصادی و عدم رضایت‌مندی مردم از مجلس و دولت نمیدانم چرا شانا و پایداری دست‌بردار این معرکه نامیمون نیستند.

وی ادامه داد: واقعا امروز چه کسی پاسخگوی نیازهای بحق جوانان اعم از دختر و پسر هست؟ پاسخگوی «ضعف تولید»، «افزایش روزافزون نرخ بیکاری، خودکشی و فرار مغزها و نیروی کار متخصص»، «کاهش ارزش پول ملی» و «حذف مردم در سپهر سیاسی برای انتخاب مسئولین تصمیم‌ساز و تصمیم‌گیر»، «افزایش بی رویه مالیاتها و فساد اداری خانمان‌برانداز» را کدام یک از این دو گروه محترم است؟

بیادی تصریح کرد: کمی انصاف داشته باشید، از خدا بترسید و نیایید، دعوای زرگری راه بیندازید و سر مردم بیچاره را کلاه گذارید، بعد همه تقصیرات را گردن مردم و شورای نگهبان بیندازید که آنان پاسخگوی پلشتی‌های ناجوانمردانه شما باشند.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار