| کد مطلب: ۱۰۷۳۸۷۷
لینک کوتاه کپی شد

رئیسی درخواست اصولگرایان را پذیرفته است

در واکنش به انتقاد اصول‌گرایان نسبت به عملکرد رئیسی به سهم‌خواهی آنها از دولت تاکید می‌کند و می گوید این جریان‌ها توقع داشتند که حضور پررنگ‌تری در دولت و اداره کشور داشته باشند.

رئیسی  درخواست اصولگرایان را پذیرفته است

به گزارش آرمان ملی آنلاین به نقل از خبر آنلاین ؛ یک فعال سیاسی اصولگرا در خصوص انتخابات پیش رو و فضای جامعه اظهار کرد: هر اندازه فضای سیاسی کشور به سمت انتخابات نزدیک‌تر شود، قطعاً فراز و نشیب‌هایی در آن اتفاق می‌افتد چنانچه امکان دارد مواضع نسبت به عملکرد دولت روشن‌تر مطرح شود و نگاه‌هایی که جریان‌های سیاسی مختلف دارند مقداری با تبیین بیشتری صورت بگیرد. لذا برداشت بنده از برخورد رئیسی با جریان‌های مختلف سیاسی به این ترتیب است که او در این برخوردها یک توازن نسبی را رعایت می‌کند از این‌رو برداشت بنده به این ترتیب نیست که رئیسی به سمت جریان‌های تند چرخش داشته باشد و در طیف اصول‌گرایی برخی گروه‌ها را نسبت به گروه‌های دیگر ترجیح بدهد، هر چند ممکن است برخی از چهره‌های سیاسی به او نزدیک‌تر باشند و مسائلی را به او القا و مطرح کنند اما شخصیت رئیسی به این ترتیب نیست که نسبت به حزب یا جریان سیاسی جزمیت داشته باشد.

محمد ناظمی اردکانی گفت: آنچه که بنده درباره نقدپذیری رئیسی اطلاع دارم به این ترتیب است که او پذیرای نقدها است، کما اینکه در ماه رمضان دو سال گذشته رئیسی طی ضیافتی چهره‌هایی از همه طیف‌های سیاسی دعوت کرد و از افراد حاضر خواست که پیشنهادات و انتقادات خود را مطرح کنند، بنده در آن نشست حضور داشتم و شاهد بودم که او در واکنش به انتقدات و پیشنهاداتی که درباره اداره کشور ارائه داده می‌شد، استقبال کرد.

وربر تعاون دولت نهم  در خصوص ملاقات رئیس جمهور با احزاب اصولگرا بیان کرد: تا جایی که بنده اطلاع دارم جریان‌های مختلف سیاسی در جریان اصول‌گرا اعم از شورای ائتلاف، جبهه پایداری و شورای وحدت درخواست دیدار با رئیسی را داشتند که او این دیدارها را پذیرفته اما تاکنون در جمع‌های تشکل‌های مذکور حاضر نشده است.

البته مسئول اجرایی شورای وحدت و یا عضو شورای آن حدود دو هفته پیش با رئیسی دیدار کردند و نکات خود را به رئیسی ارائه دادند، لذا ارتباطات متوازن رئیس جمهور با جریان‌های سیاسی در جریان است.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار