| کد مطلب: ۱۰۷۲۴۳۵
لینک کوتاه کپی شد

دولت می خواهد نیروهای خودش را وارد مجلس کند

غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی نماینده سابق رشت می‌گوید: این گله از وزارت کشور وجود دارد که اعضای هیات‌های اجرایی انتخابات در شهر‌ها عمدتا از ستاد انتخاباتی آقای رئیسی هستند و دولت از همین الان نشان داده که قرار است در انتخابات اثر بگذارد. این موضوع تاکنون سابقه نداشته و بیشتر این افراد معتمد نیستند.

دولت می خواهد نیروهای خودش را وارد مجلس کند

به گزارش آرمان ملی آنلاین به نقل از رویداد 24؛  یک نماینده ادوار مجلس گفت:‌ در حال حاضر، ناامیدی عجیبی بین نامزد‌ها وجود دارد و این‌ها نشان می‌دهد که مشارکت پایین خواهد آمد. ما نتیجه گرفتیم یک‌دستی غیر از افزایش فقر و بیکاری و فساد و عدم‌ایجاد اشتغال و عدم‌تولید مسکن و ناامیدی و سرخوردگی مردم و افزایش حجم نقدینگی و رکود و تورم و گرانی‌های لجام‌گسیخته، چیزی ندارد. کی قرار است درس بگیریم؟ چرا دولت رئیسی متوجه نیست که دولتش چهار ساله است و مدام حرف دولت قبل را می‌زند؟ 

غلامعلی جعفرزاده ایمن ابادی اظهار کرد: شاخص‌ این است که اگر در ستاد و دولت رئیسی بودی، تایید می‌شوی، اگر نبودی تایید نمی‌شوی

وی افزود:  شما آمدید که بهتر از دولت قبل کار کنید. اگر قرار باشد که فقط از دولت قبل ایراد بگیرید چه فایده دارد؟ از نحوه انتخاب هیات‌های اجرایی و نظارت، رنگ و بوی خوبی بیرون نمی‌آید و یاس و ناامیدی شدیدی بین نامزد‌ها وجود دارد. الان شاخص‌ها فقط این‌گونه نیست که طرفدار نظام و تابع ولایت باشید، شاخص‌های مهم این است که اگر در ستاد و دولت رئیسی بودی، تایید می‌شوی و اگر نبودی تایید نمی‌شوی. 

جعفرزاده تصریح کرد:  روی هر شهری که دست بگذارید، من برای شما عکس‌های همان لیست در ستاد انتخاباتی رئیسی را درمی‌آورم. چرا وزارت کشور اقدامی به این عجیبی را انجام داد؟

رئیس فراکسیون مستقلین مجلس دهم تاکید کرد: دولت رئیسی به دنبال ورود نیرو‌های خودش به مجلس است و انتظار دارم که مقامات عالی کشور ورود کنند، چون اصلا هیات‌های اجرایی معتمدین منطقه نیستند. فرم نظرسنجی تهیه کنید و از مردم بپرسید که این‌ها را می‌شناسند؟ ممکن است بگویند آره می‌شناسم این شخص در ستاد رئیسی پشت تریبون شعار می‌داده است.  فقط نامزدی که طرفدار رئیسی است، خیالش جمع است و بابت هر تخلفی هم که کرده باشد نگران نیست، ولی نشاط از بقیه گرفته شده است. اگر در ستاد‌های دیگر فعال بوده باشید به هر چیزتان گیر می‌دهند. 

کسانی که به خاطر شهدا و نظام و انقلاب و لبیک به رهبری ثبت‌نام کرده‌اند و می‌گویند پای جمهوری اسلامی هستند، این‌ها هم رد شده‌اند.

 

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار