| کد مطلب: ۱۰۷۱۵۱۸
لینک کوتاه کپی شد

برنامه سازمان تعزیرات برای مهار تورم

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی عنوان کرد: رئیس سازمان تعزیرات حکومتی گفت: یک برنامه عملیاتی برای قرارگاه مهار تورم و رشد تولید تدوین شده است تا بتوانیم منویات رهبری معظم انقلاب در نامگذاری سال‌جاری را محقق کنیم و در عین حال موجب جلب رضایت مردم شود.

برنامه سازمان تعزیرات برای مهار تورم

احمد اصانلو دوشنبه، اول آبان‌ماه ۱۴۰۲ در حاشیه آیین افتتاح تعزیرات حکومتی زرندیه در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به تشکیل قرارگاه مهار تورم و رشد تولید، اظهار کرد: این قرارگاه با هدف حمایت از سرمایه‌گذاری، حمایت از تولید و اشتغالزایی فعالیت می‌کند و سازمان تعزیرات حکومتی از همه ظرفیت‌های قانونی خود برای حل مشکلات تولید استفاده خواهد کرد. تعزیرات حکومتی نقش موثری در تنظیم بازار و رعایت حقوق مردم دارد.

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی در خصوص افتتاح ساختمان تعزیرات حکومتی زرندیه نیز گفت: فعالیت تعزیرات حکومتی در این ساختمانی که مورد بازسازی و بهسازی قرار گرفته است آغاز خواهد شد و امیدواریم در آینده شاهد ساخت ساختمان مناسبی برای تعزیرات حکومتی این شهرستان باشیم.

وی در خصوص استقلال اداره تعزیرات حکومتی و تامین نیروی انسانی برای فعالیت آن در زرندیه گفت: تلاش خواهیم کرد در آینده نزدیک با تامین نیروی انسانی کافی فعالیت این اداره در زرندیه رونق یابد.

اصانلو با بیان اینکه افزون بر ۲۱۰ شهرستان کشور فاقد اداره تعزیرات بودند، گفت: بسیاری از شهرستان‌هایی که اداره تعزیرات داشتند با مشکل نیروی انسانی و منابع مواجه بودند که با نگاه مثبت دولت و دستور رئیس جمهور با کمک سازمان استخدامی کشور به مرور این مشکلات در حال برطرف شدن است. استقرار تعزیرات حکومتی در زرندیه نیز در راستای دستور رئیس جمهور مبنی بر فعالیت تعزیرات در نقاط فاقد تعزیرات بوده است.

فرماندار زرندیه نیز خواستار ساختار قانونی مستقل اداره تعزیرات حکومتی این شهرستان شد.

ابوالقاسم مهری افزود: شهرستان زرندیه از اداره تعزیرات حکومتی مستقل محروم بود و پرونده‌های تشکیل شده در حوزه مربوط به تعزیرات در شهرستان ساوه رسیدگی می‌شد که با افتتاح ساختمان تعزیرات شاهد فعالیت دفتر نمایندگی تعزیرات خواهیم بود و امیدواریم بزودی مستقل شود.

وی افزود: ساختمانی که مورد بهره‌برداری قرار گرفت استیجاری است و باید تلاش شود تا ساختمان جداگانه‌ای برای آن احداث و زیرساخت‌های مورد نیاز آن تامین شود.

به گزارش ایسنا، رئیس سازمان تعزیرات حکومتی در ادامه سفر به شهرستان زرندیه از دو واحد تولیدی در شهرک صنعتی مامونیه بازدید کرد و از نزدیک با روند تولید و مشکلات تعزیراتی آنها آشنا شد و دستورات لازم برای پیگیری مطالبات سرمایه گذاران را صادر کرد.

 

منبع : ايسنا

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار