| کد مطلب: ۱۰۶۶۸۴۰
لینک کوتاه کپی شد

مصباحی‌مقدم خبر داد:تفاهم جامعتین برای ارائه لیست مشترک

آرمان ملی : غلامرضا مصباحی‌مقدم، عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز از تفاهم جامعتین برای ارائه لیست مشترک در انتخابات مجلس خبرگان خبر داد.

مصباحی‌مقدم  خبر داد:تفاهم جامعتین برای ارائه لیست مشترک

مصباحی مقدم با اشاره به برنامه جامعه روحانیت مبارز و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم(جامعتین) برای ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری به ایرنا گفت: چند نفر از اعضای جامعه روحانیت مبارز اخیرا جلسه‌ای را با جناب آقای «حسینی بوشهری» رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار کردند. در این جلسه تفاهم کامل حاصل شد تا جایی که ممکن است، در کل کشور لیست مشترک بدهیم. عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز تصریح کرد که بر اساس تفاهم صورت گرفته، این تشکل به همراه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برای انتخابات ششمین دوره خبرگان رهبری، لیست مشترک خواهد داد.

غلامرضا مصباحی‌مقدم عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز با اشاره به برنامه جامعه روحانیت مبارز و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم(جامعتین) برای ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: چند نفر از اعضای جامعه روحانیت مبارز اخیرا جلسه‌ای را با جناب آقای «حسینی بوشهری» رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار کردند. در این جلسه تفاهم کامل حاصل شد تا جایی که ممکن است، در کل کشور لیست مشترک بدهیم. وی افزود: در این جلسه مطرح شد که در صورت بروز برخی موارد استثنا نظیر آنچه در انتخابات خبرگان در سال ۹۴ ایجاد شد، با تفاهم همدیگر لیست‌ها را جداگانه بدهیم. مصباحی مقدم گفت: در کل بنابراین است که تا جای ممکن، لیست جامعتین با عنوان «جامعتین» به صورت مشترک در کل کشور منتشر شود.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار