| کد مطلب: ۱۰۶۵۲۱۱
لینک کوتاه کپی شد

حمیدرضا جلایی‌پور: از جمهوریت فاصله گرفتیم و به طرف «امارت» اسلامی حرکت کردیم

حمیدرضا جلایی‌پور با اشاره به اخباری که راجع به خانم منصوری در رسانه‌های اصولگرا منتشر می‌شود، گفت: این اخبار به هیچ‌وجه دقیق نیست. من عکس آن را شنیدم. اتفاقا در گفت‌وگویی که اخیرا اطلاعات سپاه با ایشان داشته، عنوان شده ما (اطلاعات سپاه) مشکلی با سمت خانم منصوری نداریم.

حمیدرضا جلایی‌پور: از جمهوریت فاصله گرفتیم و به طرف «امارت» اسلامی حرکت کردیم

به گزارش آرمان ملی آنلاین، حمیدرضا جلایی‌پور درباره اتهامات سهم‌خواهی به جریان اصلاحات گفت‌وگو کرده است.

به گزارش اعتماد، بخش‌های مهم این گفت‌وگو را در ادامه می‌خوانید: 

سهم‌خواهی اصلاح‌طلبان در انتخابات ۱۴۰۰ دروغ محض است. اصلاح‌طلبان نگران آینده کشور بودند. این دو سال هم نشان داد که آن نگرانی‌ها درست بوده است، چراکه زندگی مردم بدتر شده است.

 ما هر قدر جلو آمدیم هسته اصلی قدرت از «جمهوریت» جمهوری اسلامی فاصله گرفته به طرف «امارت» اسلامی حرکت کرده است. 

مشکل کشور آن است که برخی تلاش می‌کنند «جمهوری» اسلامی را سمت «امارت» اسلامی هدایت کنند. بر اثر فعالیت‌های این افراد و جریانات، ضربات مهلکی به نهاد انتخابات، جایگاه مجلس و حاکمیت قانون وارد آمده است. فعلا نشانه و علامت ترمیمی هم به چشم نمی‌آید.

 وجود شخص هاشمی رفسنجانی  برای جریان میانه‌ و عقلا و هم برای حکومت یک لنگر توازن‌بخش بود.

اگر چهره‌ای چون هاشمی حضور داشت و مهم‌تر از آن، اگر توصیه‌های آیت‌الله در سال ۸۸ ازسوی حکومت جدی تلقی می‌شد، حکومت اساسا به این روز نمی‌افتاد که مردم در خیزش اعتراضی مهسا آن شعارها و آن مطالبات را مطرح کنند!

هر اندازه «خالص‌گرایی» بیشتر ادامه پیدا کند، وضعیت بدتر می‌شود.

 اخباری که راجع به خانم منصوری در رسانه‌های اصولگرا منتشر می‌شود به هیچ‌وجه دقیق نیست. من عکس آن را شنیدم. اتفاقا در گفت‌وگویی که اخیرا اطلاعات سپاه با ایشان داشته، عنوان شده ما (اطلاعات سپاه) مشکلی با سمت خانم منصوری نداریم.

 

اخبار مرتبط

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار