| کد مطلب: ۱۰۶۳۸۲۵
لینک کوتاه کپی شد

یک روزنامه اصولگرا خواستار برکناری عبدالملکی شد

روزنامه فرهیختگان در یادداشتی از دولت خواست تا حجت عبدالملکی را از سمت دبیری شورای عالی مناطق آزاد برکنر کند.

یک روزنامه اصولگرا خواستار برکناری عبدالملکی شد

به گزارش آرمان ملی آنلاین، روزنامه فرهیختگان در یادداشتی نوشت: باید از نشستن چهره‌های غیر توانمند بر مسند مسئولیت‌هیا اجرایی و از رسمیت یافتن آنها جلوگیری کرد و با حمایت از چهره های واجد صلایت ایده های دارای پشتوانه علمی را تقویت کرد.

به گزارش فرهیختگان، سرمایه‌گذاری 100میلیارد دلاری امارات در مناطق آزاد ایران درحالی از زبان حجت عبدالملکی، دبیر شورای عالی مناطق آزاد مطرح شد که وی علاوه‌بر اینکه تحصیلات اقتصادی دارد وزیر کار سابق دولت سیزدهم نیز بوده است. با در نظر گرفتن سوابق اجرایی و تخصص وی انتظار می‌رفت دبیر شورای عالی مناطق آزاد با شناخت دقیق نسبت به اعداد و ارقام و واقعی بودن آنها نسبت به اعلام رسمی آن اقدام می‌کرد. 

این روزنامه در ادامه نوشته است: عبدالملکی که در چند سال اخیر با ارائه آمارها و برآوردهای غیرواقعی به چهره‌ای حاشیه‌ساز تبدیل‌شده، یکی از افرادی است که در پوشش یک فرد مسلط به اقتصاد در باب اقتصاد مقاومتی اظهارنظر کرده و کتاب هم به چاپ رسانده است. حواشی اخیر و ارائه آمارهای غیردقیق و وهم‌آلود علاوه بر اینکه وجهه عبدالملکی را تخریب می‌کند، راهبرد اقتصاد درون‌زا را که وی سعی داشته خود را به‌عنوان پرچم‌دار آن مطرح کند نیز ذبح می‌کند. راهکار جلوگیری از این آسیب این است که اولا با جلوگیری از نشستن چهره‌های غیرتوانمند بر مسند مسئولیت‌های اجرایی از رسمیت یافتن آنها جلوگیری شده و ثانیه با حمایت از چهره‌های واجدصلاحیت ایده‌های دارای پشتوانه علمی تقویت شود تا از این طریق راهبردهای اساسی و موردنیاز اصلاح حکمرانی در انحصار نمانده و قربانی برندینگ افراد نشود.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار