| کد مطلب: ۱۰۶۲۳۹۰
لینک کوتاه کپی شد

واکنش وزارت کشور به شهادت ماموران پلیس‌راه خاش

انتقام سختی از گروهک تروریستی جیش‌الظلم می‌گیریم

سید مجید میراحمدی، معاون امنیتی انتظامی وزارت کشور با اشاره به حمله تروریستی گروهک جیش الظلم گفت: قطعا دستگاه‌های امنیتی ما انتقام سختی از این گروه خواهند گرفت.

 انتقام سختی از گروهک تروریستی جیش‌الظلم می‌گیریم

به گزارش آرمان ملی آنلاین، سیدمجید میراحمدی  در واکنش به حمله تروریستی به واحد گشت پلیس راه در محور خاش به تفتان و شهادت چهار نفر از ماموران پلیس راه، گفت: گروه تروریستی جیش الظلم این اقدام تروریستی را انجام داده و قطعا دستگاه‌های امنیتی انتقام سختی از آن‌ها خواهند گرفت و پاسخ سختی به آن‌ها می‌دهند.

وی ادامه داد: قبلا به دولت پاکستان تاکید کردیم که این افراد نباید در پاکستان ماوایی داشته باشند و از خاک این کشور دست به چنین جنایتی بزنند ولی خود دولت پاکستان هم متاثر از این وضعیت است و مقداری کنترل لازم در این مناطق ندارند ولی این قابل قبول نیست.

روز گذشته مرکز اطلاع رسانی پلیس سیستان و بلوچستان اعلام کرد: لحظاتی قبل بر اثر حمله تروریستی به واحد گشت پلیس راه در محور خاش به تفتان سه نفر از ماموران پلیس راه به درجه رفیع شهادت نائل آمده و یک نفر نیز مجروح شده بود که بعد از انتقال به بیمارستان به درجه رفیع شهادت رسید.

ایسنا نوشت، به گزارش پلیس اسامی شهدا به شرح ذیل است: در این حادثه تروریستی مهدی الله پور، رضا اسماعیلی، محمدرضا شیخی و حسن وحیدی از نیروهای کادر پلیس راه به شهادت رسیدند.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار