| کد مطلب: ۱۰۵۹۴۹۰
لینک کوتاه کپی شد

حاشیه‌های جدید میرسلیم به خاطر استفاده از کالاهای خارجی لوکس

باز هم عکسی از میرسلیم توجه شبکه‌های مجازی را به خود جلب کرده است. تصویری از او در مجلس حین کار با گوشی آیفون منتشر شده است. این چندمین بار است که او به خاطر استفاده از کالاهای خارجی و لوکس سوژه رسانه‌ها می شود.

حاشیه‌های جدید میرسلیم به خاطر استفاده از کالاهای خارجی لوکس

به گزارش آرمان ملی آنلاین، به تازگی تصویری از مصطفی میرسلیم در صحن مجلس مورد توجه رسانه ها و کاربران شبکه های اجتماعی قرار گرفته است که در آن میرسلیم در حال استفاده از گوشی آیفون برند آمریکایی اپل است که محصولات آن به نسبت سایر برندها گران‌تر است و این موضوع با تاکید همیشگی این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بر استفاده و حمایت از تولیدات داخلی منافات دارد. این چندمین بار است که میرسلیم به خاطر استفاده از کالاهای خارجی که اغلب از لوکس‌ترین‌ها در نوع خود هستند، سوژه می‌شود.

مصطفی میرسلیم که به اظهارنظرهای جنجالی معروف است و به او لقب «پیرمرد پرحاشیه مجلس» را داده‌اند، این روزها بیش از پیش سوژه کاربران و رسانه ها شده و مرکز توجهات است. موج توجهات اخیر به سوی میرسلیم از مناظره جنجالی او با جلال رشیدی کوچی، نماینده مرودشت در مجلس درباره واردات خودروهای خارجی شروع شد.

روزیاتو نوشت، جایی که میرسلیم که همواره مخالف سرسخت واردات خودروهای خارجی است و بر حمایت از خودروهای داخلی با وجود ضعف های فراوان آنها اصرار داشته گفت: «لندکروز و پژو ۲۰۶ تفاوتی با هم ندارند».

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار