| کد مطلب: ۱۰۵۹۴۱۶
لینک کوتاه کپی شد

مدیرکل روابط عمومی وزارت ارشاد:

مگر کسی می‌تواند بگوید شهروند این مملکت به مشهد سفر نکند؟

مهدی سمویی مدیر کل روابط عمومی وزارت ارشاد به دنبال ممنوعیت ورود نازنین بیاتی به شهر مشهد گفت: مگر کسی می‌تواند به یک شهروند جمهوری اسلامی بگوید به مشهد سفر نکند؟

 مگر کسی می‌تواند بگوید شهروند این مملکت به مشهد سفر نکند؟

به گزارش آرمان ملی آنلاین، سمویی افزود: تهیه کنندگان و کارگردانان با وجود اینکه همه مورد احترام من و وزارتخانه هستند اما برخی از آنها را پای شیطنت هایی بگذاریم که به دیده شدن برخی از این فیلم ها کمک می کند.

آیا او به مجری پاسخ داد که این خبر جزو کمپین رسانه ای فیلم است؟ وی توضیح داد: آنچه گفته می شود و در رسانه ها می آید صحت ندارد.

سمویی در پاسخ به مجری برنامه با بیان اینکه حتی اگر نازنین بیاتی در موضوعی قانون را رعایت نکرد باید از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اعلام شود، گفت: اگر همه به قانون پایبند باشند، مردم از هر قشری این کار را انجام می دهند. در مورد آن کلاس تصمیم بگیرید

ایسنا نوشت، وی در پایان گفت: وزارت ارشاد چه در مشهد و چه در هر جای دیگر حتما این موضوع را پیگیری خواهد کرد. امیدواریم حوصله و حمایت جامعه هنری وجود داشته باشد، وزارت فرهنگ و ارشاد به وظایف ذاتی خود عمل کند، مطمئن باشید سایر نهادها نیز از کانال اصلی خود به راحتی مسائل را پیگیری خواهند کرد.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار