| کد مطلب: ۱۰۵۹۳۹۴
لینک کوتاه کپی شد

در دیدار رئیس و مسئولان قوه قضائیه مطرح شد

رهبر انقلاب : اقلیت کوچکی چهره قوه قضاییه را مخدوش کردند| باید این تصویر اصلاح شود

رهبر انقلاب صبح امروز در دیدار با رئیس و مسئولان قوه قضایی با تاکید بر این نکته که اکثریت فعالان در قوه قضائیه مردمانی شریف هستند گفت: شرافت این عزیزان را نباید از نظر دور داشت. یک اقلیت کوچکی هم هستند که سوء‌استفاده میکنند از موقعیت؛ چهره‌ی قوه را مخدوش میکنند در نظر مردم.حیف است.

رهبر انقلاب : اقلیت کوچکی چهره قوه قضاییه را مخدوش کردند| باید این تصویر اصلاح شود

 

به گزارش آرمان ملی آنلاین، رهبر انقلاب صبح امروز در دیدار رئیس و مسئولان قوه قضائیه تاکید کرد: یک اکثریت قاطع نزدیک به همه در قوه‌ی قضائیه مردمان شریفی هستند، چه قضات، چه کارمندان، با امکانات کم با درآمد واقعاً کم، دارند کار سخت انجام میدهند. شرافت این عزیزان را نباید انسان از نظر دور بدارد. یک اقلیت کوچکی هم هستند که سوء‌استفاده میکنند از موقعیت؛ چهره‌ی قوه را مخدوش میکنند در نظر مردم. حیف است؛ با این باید مبارزه کرد. باید همه‌ی اعضا و اجزای قوه مراقبت کنند که فساد وارد نشود. خدای نکرده وقتی یک بخشی فساد وارد شد این بیماری سرایت پیدا میکند.

رهبر معظم انقلاب: تصویر رسانه‌ای قوه قضائیه، تصویر خوبی نیست؛ باید این تصویر اصلاح شود/ اکثریت قاطع قوه قضائیه مردمان شریفی هستند؛ اما یک اقلیت کوچکی چهره‌ی قوه را مخدوش می‌کنند؛ با این باید مبارزه کرد

به گزارش جماران؛ حضرت آیت‌الله خامنه‌ای گفت: اینکه یک عده با استفاده از فضای مجازی یا غیرمجازی روی اعصاب مردم راه بروند و امنیت ذهنی مردم را بهم بزنند و مردم را بترسانند، این خلاف مقتضی احیای حقوق عامه است. قوه قضائیه باید با برنامه‌ریزی، انضباط و با قاعده وارد بشود. 

 مبارزه‌ی با فساد هم در درون قوه هم در بیرون قوه یکی از وظایف شما است. 

یک اکثریت قاطع نزدیک به همه در قوه‌ی قضائیه مردمان شریفی هستند، چه قضات، چه کارمندان، با امکانات کم با درآمد واقعاً کم، دارند کار سخت انجام میدهند. شرافت این عزیزان را نباید انسان از نظر دور بدارد. یک اقلیت کوچکی هم هستند که سوء‌استفاده میکنند از موقعیت؛ چهره‌ی قوه را مخدوش میکنند در نظر مردم.

حیف است؛ با این باید مبارزه کرد. باید همه‌ی اعضا و اجزای قوه مراقبت کنند که فساد وارد نشود. خدای نکرده وقتی یک بخشی فساد وارد شد این بیماری سرایت پیدا میکند.

رهبر انقلاب: سند تحول قوه‌ی قضائیه باید به سمت عملیاتی شدن پیش برود

 رهبر انقلاب صبح امروز در دیدار رئیس و مسئولان قوه قضائیه: قوه‌ی قضائیه چهل و چند سال پشتوانه‌ی تجربه و آزمون و خطا دارد. برای تحول از این تجربه‌ها باید استفاده کرد. تحول یعنی نقاط مثبت را تقویت کنیم، نقاط منفی را به صفر برسانیم.

طرح تحول چند سال قبل در قوه‌ی قضائیه تهیه شده است. کارشناسهایی که در این چند سال راجع به این طرح با بنده صحبت کردند یا گزارش کتبی دادند همه میگویند این طرح، طرح خوبی است، طرح متقنی است. این طرح الان در اختیار شما در قوه‌ی قضائیه است.

این طرح باید پیش برود، پیشرفتش کم بوده، باید پیشرفت کند. باید به سمت عملی شدن، عملیاتی شدن طرح تحول و سند تحول قوه‌ی قضائیه باید پیش برود.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار