| کد مطلب: ۱۰۵۸۵۸۸
لینک کوتاه کپی شد

پروژه بی‌حجابی از کجا آب می‌خورد؟ | اتهام سنگین کیهان علیه سازندگی

اگر بهائیت نبود مشخص نمی‌شد کیهان برای تخریب مخالفانش از چه واژه‌ای بهره می‌برد. سال 93 معاون اول قوه قضائیه با بیان اینکه هیچ فردی به خاطر بهایی بودن محاکمه نشده است، گفت:«بهائیانی که محاکمه شده‌اند متهم به جاسوسی برای رژیم صهیونیستی هستند.

پروژه بی‌حجابی از کجا آب می‌خورد؟ | اتهام سنگین کیهان علیه سازندگی

به گزارش آرمان ملی آنلاین تبلیع بهائیت بیش‌ترین اتهام است که سبب بازداشت مبلغان این فرقه می‌شود. این فرقه در ایران پذیرفته نیست و بیشتر مردم ایران دین اسلام را برگزیده‌اند.» نکته قابل تامل آنجاست که برخی برای تخریب مخالفانشان آنها را منتسب به بهائیت می‌کنند؛ از جمله کیهان. روزنامه حسین شریعتمداری بارها برای تخریب اصلاح‌طلبان و مخالفانشان مدعی نزدیکی آنها به فرقه بهائیت  شده است که آخرین نمونه آن در شماره دیروز این روزنامه بود. کیهان دیروز با استناد به مطلبی درباره ارگان رسمی حزب کارگزاران با تیتر «تشکیک در حجاب، بیگاری تازه کارگزاران برای بهائیت» نوشت: «الزام حجاب در کنار الزام قانونی، حکم اسلامی و قرآنی است و حزبی که عنوان «ایران اسلامی» را در شعارهای زمان تایید خود یدک می‌کشد، جز با رویکرد منافقانه، نمی‌تواند مدعی حذف حکم اسلامی الزام حجاب باشد و نام غلط ‌انداز حجاب اجباری برآن بنهد. پروژه ترویج کشف حجاب که برخی بازیگران دم‌دستی در آن نقش‌آفرینی می‌کنند، ذاتا پروژه حزب صهیونیستی- انگلیسی بهائیت است و عجیب است که حزب کارگزاران تا این حد با فرقه صهیونیستی- انگلیسی مذکور پیوند خورده است. این پیوند البته در تعامل کاملا نزدیک امثال فائزه هاشمی با عناصر بهایی کاملا مشهود است، همچنان که در تأکید حرمت‌شکنی روز عاشورای سال 88 توسط برخی افراطیون مدعی اصلاحات هم آشکار شد.» فائزه هاشمی در زندان و مشغول گذراندن دوره محکومیت خودش است و کیهان برای چندمین بار مدعی تعامل او با بهائیان شده است. 

سوءاستفاده از عدم شکایت 

آن طور که خود فائزه هاشمی گفته است در زندان با یک زن بهایی به مدت 6 ماه هم سلول بوده و پس از آزادی به‌عنوان یک آشنا به دیدار او رفته است. عکس این دیدار در سال 95 در شبکه‌های اجتماعی منتشر و مخالفان خاندان هاشمی به تخریب پرداختند. فائزه هاشمی در آن مقطع چنین گفت: آدم دیدن دوستش می‌رود و موضوع این بود و غیر از این هم نبود. ما هم اولین‌بار نیست تحت فشار قرار می‌گیریم، سال‌های قبل را نگاه کنید فشارهای شدیدتر از این هم بوده حالا نمی‌دانم چه نتیجه‌ای می‌گیرند ولی چیز جدیدی نیست. به نظر من یک عکس‌العمل غیر منطقی است و خودشان موضوع را بزرگ کرده‌اند. یعنی اگر موضوع توسط اینها این قدر مطرح نمی‌شد و نسبت به آن این طور عکس‌العمل نشان نمی‌دادند هیچ‌کسی هم نمی‌فهمید که چنین اتفاقی افتاده. همه بی‌اعتنا و معمولی از کنارش رد می‌شدند. عکس‌العمل‌های غیر منطقی که موضوع را دامن می‌زند و موضوع کش پیدا می‌کند. کیهان در واکنش به اظهارات فائزه هاشمی نوشته بود: فائزه هاشمی توضیح نداده اگر کسی به جرم مثلا سرقت زندان رفت اما با قاچاقچی و آدمکش رفیق از آب درآمد، این رفاقت تقصیر قاضی است یا جنس خراب مجرم؟! چرا دوستان جدید او از میان جنایتکاران سازمان تروریستی منافقین یا بهایی انتخاب شده‌اند؟» ظاهرا کیهان از مشی فائزه مبنی بر عدم شکایت از اتهامات اطلاع دارد که هر از چندگاهی برای تخریب اصلاح‌طلبان و به‌ویژه حزب کارگزاران او را متمایل به فرقه بهائیت می‌خواند.

شکایتی که به نتیجه نرسید

در سال 89 شیرین عبادی از مدیرمسئول کیهان شکایت کرد. شریعتمداری توضیح داد: شکایتی شیرین عبادی مطرح کرده این است که چرا وی را به حمایت از بهائیان متهم کرده‌اند. حمایت وی از بهائیان و بهائیت غیر قابل تردید است. آن‌قدر کمیته‌ صلح نوبل به حمایت از بهائیت  نیاز داشته که در بیانیه‌ خود به واژه‌ کلی آزادی مذهبی اکتفا نکرده بلکه تاکید کرده این آزادی شامل بهائیت و بهاییان می‌شود. چگونه این خانم حمایت خود را از بهائیان و بهائیت  انکار می‌کند؟ برخلاف تصور رایج، بهائیت  یک فرقه نیست بلکه تمامی اسناد نشان می‌دهد که یک حزب سیاسی صهیونیستی است که از آغاز تاکنون در خدمت آژانس بین‌المللی صهیونیست بوده است. شکایت شیرین عبادی منجر به صدور رای برای شریعتمداری نشد.

تسنیم یار کمکی کیهان

در سال 84 پس از انتخاب احمدی‌نژاد به‌عنوان رئیس‌جمهور فضا برای تخریب و اتهام‌زنی به اصلاح‌طلبان مهیا بود. این‌بار تسنیم به یاری کیهان آمد و گزارشی با تیتر «ناگفته‌هایی از ارتباط بهائیان با جنبش سبز و اصلاح‌طلبان» نوشت: «گره خوردن زلف بخشی از اصلاح‌طلبان و تجدیدنظرطلبان به زلف بهائیان به دوران دولت اصلاحات برمی‌گردد، ولی این روند در ماه‌های نزدیک به انتخابات ریاست جمهوری دهم و فتنه ۸۸ تشدید شد. در ایام تبلیغات انتخابات نیز شاهد حضور بهائیان در مراکز و برنامه‌های تبلیغی آقای کروبی هستیم.» این خبرگزاری مدعی شد: «ن.خ از نزدیکان رهبران فرقه ضاله بهایی در وبلاگ خود خبر از دیدار با کروبی داده است: (یا یک همکاری دیگر به عنوان مثال) با آقای کروبی چند روز پیش [ ٢٧اسفند ماه سال ١٣٨٧] صحبت کردیم ایشان یک سری حمایت‌ها کردند و قول‌هایی دادند. خواستند که خواسته‌های خود را روشن کنیم تا ببینیم آیا ایشان با ما به توافق می‌رسند و می‌توانند به آن‌ها عمل کنند یا نه. برخورد آقای کروبی خوب بود. کاملا از ما دفاع کردند اما نه به شکل حکم کتبی که بتوانیم مورد استناد قرار بدهیم. شفاها حمایت کردند و قرار است دوباره با ایشان صحبت کنیم تا نظرشان را رسما درباره این قضیه اعلام کنند و موضع شفافی در این مورد بگیرند.»

خبرنگار : مطهره شفیعی

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار