| کد مطلب: ۱۰۵۷۷۵۷
لینک کوتاه کپی شد

یک مقام سابق اطلاعاتی آمریکا:

اسناد وسایل نقلیه فرازمینی‌ها از کنگره آمریکا پنهان می‌شود| دولت آمریکا به چند یوفو با منشاء غیرانسانی دسترسی دارد

یکی از مقامات سابق اطلاعاتی آمریکا مدعی شده است که اطلاعات درباره وسایل نقلیه با منشا غیر انسانی، به صورت غیرقانونی از کنگره آمریکا پنهان می‌شود.

 اسناد وسایل نقلیه  فرازمینی‌ها از کنگره  آمریکا پنهان می‌شود| دولت آمریکا به چند یوفو با منشاء غیرانسانی دسترسی دارد

 

به گزارش آرمان ملی آنلاین،  اخیرا یکی از مقامات اطلاعاتی سابق آمریکا با افشاگری اعلام کرد که دولت این کشور، چندین وسیله حمل و نقل "دست نخورده " متعلق به موجودات فرازمینی را در اختیار دارد و بعد از انتشار این افشاگری‌ها بود که از دولت آمریکا خواسته شد تا از شواهد موجود درباره یوفوها رونمایی کند.

دیوید گروش، یکی از مقامات سابق اطلاعاتی آمریکاست که مسئولیت تجزیه و تحلیل پدیده‌های غیرعادی غیرقابل توضیح (UAP) را در یکی از آژانس‌های دفاعی آمریکا عهده‌دار بود. حالا او مدعی شده که دولت آمریکا به چند وسیله حمل و نقل با منشا غیرانسانی دسترسی دارد.

طبق گفته آقای گروش به دبریف، اطلاعات درباره این وسایل نقلیه به صورت غیرقانونی از کنگره آمریکا پنهان می‌شود. او در عین حال یادآوری کرده که وقتی که او اطلاعاتی محرمانه مربوط به این وسایل نقلیه را در اختیار کنگره قرار داد، با اقدامات تندی از سوی مقامات دولتی روبرو شد و در ماه آوریل، پس از ۱۴ سال فعالیت در سازمان اطلاعاتی آمریکا، پست دولتی‌اش را ترک کرد.

جاناتان گری، یکی از مقامات اطلاعاتی فعلی آمریکا در مرکز اطلاعات ملی هوا و فضا (Nasic)، وجود مواد عجیب و غریب را تائید کرد و در این باره گفت:« ما تنها نیستیم.»

این افشاگری‌ها در شرایطی انجام شده که انبوهی از مشاهدات و گزارش‌ها، بار دیگر توجهات را به سفینه‌های بیگانه و سفرهای احتمالی موجودات فرازمینی به سیاره ما در سال‌های اخیر جلب کرده است.

 

پنتاگون و انتشار گزارشی درباره UAP ها

خبرآنلاین نوشت، در سال ۲۰۲۱ بود که پنتاگون گزارشی را درباره UAPها منتشر کرد (در بسیاری از جوامع، عبارت UAP به یوفو ترجیح داده می‌شود). در این گزارش به بیش از ۱۴۰ مورد از رویارویی با UAP ها اشاره شده که قابل توضیح و توجیه نبودند.

این گزارش بعد از افشای یک فیلم نظامی که در آن اتفاقات ظاهرا غیرقابل توضیحی در آسمان مشاهده می‌شد، منتشر گردید. در عین حال خلبانان نیروی هوایی نیز شهادت داده‌اند که چندین بار در سواحل آمریکا با اشیای عجیب و غریبی روبرو شده‌اند.

گروش که پیش از این نیز اعلام کرده بود که پنتاگون در یک برنامه مخفی به بررسی یوفوها پرداخته، در گفتگو با دبریف اعلام کرد که دولت و پیمانکاران دفاعی آمریکا در طول دهه‌ها در حال بازیابی قطعاتی از این وسایل حمل و نقل غیرانسانی و در برخی مواقع یک وسیله نقلیه کامل بوده‌اند. او در این رابطه گفت:« ما درباره منشا یا هویتی غیرعادی صحبت نمی‌کنیم. این مواد شامل وسایل حمل و نقل دست نخورده و نیمه دست نخورده هستند.»

وسایلی که با هوش غیرانسانی ساخته شده‌اند

او در ادامه به این نکته اشاره کرد که آنالیزهای انجام شده، نشان داد که این ماده، منشا عجیب و غریبی دارد، یعنی با هوش غیرانسانی ساخته شده؛ یا با منشا فرازمینی و یا ناشناخته:«این ارزیابی براساس مورفولوژی وسیله نقلیه و آزمایش علم مواد و داشتن آرایش اتمی منحصر به فرد و تست‌های رادیولوژیک انجام شد.»

گری که پدیده‌های غیرعادی غیرقابل توضیح را در Nasic مورد تجزیه و تحلیل قرار می‌دهد نیز روایت‌های گروش را تائید کرده و گفته:« پدیده هوش غیرانسانی واقعی است. ما تنها نیستیم. شناسایی چنین چیزهایی تنها به آمریکا محدود نمی‌شود؛ این یک پدیده جهانی است و هنوز راهکاری جهانی برای این مسئله به دست نیامده.»

همکاران سابق گروش نیز در صحبت‌هایی، از نظر شخصی او را تائید کرده‌اند و او در بررسی عملکردش در سال ۲۰۲۲، به‌عنوان افسری با قوی‌ترین ویژگی‌های اخلاقی ممکن شناخته شده.

این یک تئوری توطئه نیست

نیک پوپ که در اوایل دهه ۱۹۹۰، در وزارت دفاع بریتانیا، مشغول تحقیق درباره یوفوها بود، یادآور شده که گزارش گروش و گری درباره مواد بیگانه، بسیار مهم است:« گاهی چنین داستان‌هایی را در وبلاگ‌های توطئه می‌خوانیم؛ اما الان یک فرد واقعی داخلی چنین ادعایی را به صورت رسمی مطرح کرده و قطعا می‌داند که اگر اظهاراتش نادرست باشد، مشمول جریمه‌های سنگین یا زندان خواهد شد. مردم گاهی می‌گویند:" همه از این داستان‌ها می‌سازند" ولی من فکر می‌کنم که رفتن به کنگره آمریکا یا نزد بازرس کل جامعه اطلاعاتی، بحث کاملا متفاوتی است. چون اگر ثابت شود که ادعایش صحت ندارد، عواقب زیادی برایش در پی خواهد داشت.»

در گزارش دبریف به این نکته اشاره شده که دانش گروش درباره مواد و وسایل حمل و نقل غیرانسانی، برپایه گفتگوهای فشرده او با مقامات اطلاعاتی رده بالاست. او گفته که وجود یک برنامه بازیابی مواد یوفوها را به کنگره آمریکا گزارش داده است. در ادامه این گزارش می‌خوانیم:« گروش گفته که عملیات بازیابی این وسایل حمل و نقل در سطوح مختلف در جریان است و افرادخاصی از جمله افراد فعلی و سابقی که در این پروژه مشارکت دارند را می‌شناسد.»

۱۴۴ رویارویی با پدیده های UAP

در گزارش دبریف، گروش نگفته که شخصا وسایل حمل و نقل موجودات فرازمینی را دیده و حتی نمی‌گوید که این وسایل کجا نگهداری می‌شوند. او در عین حال خواسته تا به دلیل در جریان بودن تحقیقات، از انتشار جزئیات صرفنظر کنند و حتی اعلام نکرده که دولت آمریکا چطور در فکر انتقام گرفتن از او به دلیل افشای این اطلاعات است.

در ژوئن سال ۲۰۲۱، گزارش دفتر مدیر اطلاعات ملی حکایت از آن داشت که در بین سال‌های ۲۰۰۴ تا ۲۰۲۱، مجموعا۱۴۴ رویارویی بین خلبانان نظامی و UAP ها رخ داده که ۸۰ تا از آنها توسط سنسورهای متعددی ضبط شده و تنها در مورد یکی از این برخوردها می‌توان با قاطعیت توضیح داد که آن هم برخورد با یک بالون بزرگ و در حال تخلیه بود.

حالا و با افزایش علاقه مردم و برخی از سناتورهای آمریکا، پنتاگون در جولای سال ۲۰۲۲، دفتر حل و فصل ناهنجاری همه دامنه‌ای را با هدف ردیابی UAP ها تشکیل داد و در دسامبر سال گذشته، این دفتر اعلام کرد که صدها گزارش جدید دریافت کرده که البته هنوز هیچ مدرکی مبنی بر حیات بیگانگان به دست نیاورده.

هشدار ناسا به مقامات

انتشار ادعاهای گروش و گری بعد از آن صورت گرفت که هیئتی از آژانس فضایی آمریکا (ناسا) در پی تحقیق درباره پدیده‌های غیرعادی غیرقابل توضیح اعلام کرد که جنجال‌آفرینی و آزار و اذیت کسانی که رویارویی‌های این چنینی را گزارش می‌دهند، مانع از فعالیت آنها می‌شود.

خلبانان نیروی هوایی آمریکا که در سال ۲۰۲۱ تجربیاتشان را درباره رویارویی با اشیای غیرقابل توضیح در حین انجام پروازهای نظامی به اشتراک گذاشتند، اعلام کردند که آنها و دیگران، تصمیم گرفته بودند تا از گزارش این موارد خودداری کنند؛ از ترس آنکه مبادا این موضوع ، موقعیت شغلی آنها را به خطر بیندازد.

نیکلا فاکس، مدیر علمی ناسا در یک جلسه عمومی در روز ۳۱ می گفت:« آزار و اذیت‌های این چنینی تنها مانع از پیشرفت‌های علمی خواهد شد و دیگران را برای تحقیق درباره این موضوع مهم، دلسرد خواهد کرد.»

دکتر دیوید اسپرگل، رئیس مستقل تیم مطالعاتی مستقل UAP ناسا هم گفته که او گروش را نمی‌شناسد و از ادعاهای او اطلاعی ندارد. وزارت دفاع آمریکا هم واکنشی به این اظهارات نشان نداد.

سخنگوی ناسا با انتشار بیانیه‌ای گفت:« یکی از اولویت‌های اصلی ناسا، تحقیق درباره حیات در جایی دیگر در کهکشان است ولی تا به اینجا، ناسا هیچ مدرک معتبری از حیات فرازمینی نیافته و مدرکی در این باره که UAP ها فرازمینی هستند، وجود ندارد. در هرحال ناسا در حال جستجو در منظومه شمسی و فراتر از آن است تا بتواند به جواب‌های ارزشمندی به سوالات موجود، از جمله اینکه آیا ما در کیهان تنها هستیم یا خیر، دست پیدا کند.»

پوپ هم گفته که اقدامات او در تحقیق درباره یوفوها برای وزارت دفاع ، هیچ شواهد محکمی از وسایل یا مواد غیرانسانی ندیده:« برخی از موارد، جالب بودند. ولی ما هیچ جای دنیا یک سفینه فضایی در اختیار نداریم و اگر هم داشته باشیم، به من چنین چیزی نگفتند.»

پوپ در ادامه یادآوری کرده که باید به ادعاهای گروش به چشم بخشی از جریان فزاینده اطلاعات و احتمالا افشاگری هایی درباره یوفوها نگاه شود. این بخشی از یک پازل گسترده تر است و من فکر می‌کنم که با فرض اینکه همه این صحبتها درست باشد، این مسائل مارا بیش از قبل به قلب این ماجرا نزدیک‌تر می کند.»

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار