| کد مطلب: ۱۰۶۵۲۴۹
لینک کوتاه کپی شد

هشدار جانشین فراجا به نا امیدکنندگان مردم برای شرکت در انتخابات مجلس

جانشین فرمانده انتظامی کشور نسبت به آنچه خودفریبی و در مسیر فتنه معاندین قرار گرفتن برخی ورشکستگان سیاسی خواند، هشدار داد و خطاب به این گروه گفت: این گروه‌ها و افراد باید به جامعه بازگردند.

هشدار جانشین فراجا به نا امیدکنندگان مردم برای شرکت در انتخابات مجلس

به گزارش آرمان ملی آنلاین، سردار رضایی در مرکز آموزش مالک اشتر اراک، با بیان اینکه نیروی انتظامی مظهر اقتدار ملی است، افزود: بصیرت، معنویت و مهارت سه مؤلفه مهم در سازمان مقدس انتظامی است و یک میدان به تمام معنا در حوزه مأموریت‌های انتظامی در آموزشگاه مالک اشتر اراک و دیگر نقاط کشور ایجاد شده است.

وی در ادامه با بیان اینکه سازمان مقدس انتظامی با اقتدار همراه با عطوفت و مهربانی، بصیرت و اقدام به موقع، بر تن و اندام هنجارشکنان لرزه می‌اندازد، گفت: نظم و آرامش عمومی نیاز امروز جامعه اسلامی است و سازمان مقدس انتظامی پاسدار و حافظ این مؤلفه قانونی و حقوق مردم است.

وی تصریح کرد: هر کس به هر نحوی بخواهد عکس قانون و شرع عمل کند قطعاً مجاهدان و مأموران انتظامی در جامعه او را مدیریت قانونی خواهند کرد. حفظ امنیت در نقاط مختلف کشور و در مرزها خط قرمز مأموران انتظامی است و هر کس بخواهد هنجارشکنی کند قانون تکلیف او را مشخص کرده است.

جانشین فراجا تصریح کرد: فتنه‌گران و برهم زنندگان نظم عمومی در آن سوی مرزها یا مزدوران داخلی آنها که آگاهانه یا ناآگاهانه در مسیر آنها قرار می‌گیرند، بدانند که رویکرد سازمان مقدس انتظامی در خصوص مردم، مهربانی و در خصوص آنها اقتدار و رویکرد مقتدرانه است.

وی با تاکید بر اینکه تدبیر، چارچوب مدیریت این سازمان است، تصریح کرد: هر هنجارشکنی بخواهد هنجارهای جامعه را هدف قرار دهد، مورد هدف سازمان مقدس انتظامی است. چه آنها که حجب و حیای مردم، غیرت مردان و شیرازه خانواده را هدف قرار گرفته‌اند و چه آنها که مانع کسب و کار و آرامش مردم بوده یا در مرزها بخواهند ناهنجاری ایجاد کنند، مورد هدف این سازمان هستند.

سردار رضایی از جوانان مدافع انقلاب به عنوان استمرار دهندگان مجاهدت رزمندگان هشت سال دفاع مقدس یاد کرد و افزود: پیام جوانان مجاهد انقلاب و مدافع نظام اسلامی این است که افرادی که جزو ورشکستگان سیاسی هستند به جامعه و بین مردم برگردند. این همه فریب، خود فریبی و در مسیر فتنه معاندین و دشمنان اسلام قرار گرفتن بس است و این ورشکستگان سیاسی به جامعه برگردند.

وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: عده‌ای فریب معاندین نظام را خورده و بعضاً در مسیر فتنه آنان قرار می‌گیرند.

جانشین فراجا خطاب به فتنه گران گفت: چرا از همین حالا شروع کرده‌اید که یاس و نامیدی را به جامعه تحمیل کنید، مردم می‌فهمند، برنامه شما را می‌شناسند و می‌دانند شما از کجا آب می‌خورید، اگر سالم بودید در مسیر خدمت قرار می‌گرفتید و می‌ماندید؛ به بستر جامعه برگردید و در کنار مردم قرار گیرید.

وی افزود: سازمان مقدس انتظامی با تنوع مأموریتی که برابر قانون دارد، مؤثرترین مؤلفه در آرامش جامعه بوده و تکیه‌گاه همه مظلومان و مؤلفه مؤثر در امنیت و اقتدار ملی است.

وی خطاب به مجاهدان انتظامی گفت: مأموریت پیش روی مجموعه انتظامی خدمت رسانی به زائرین اربعین حسینی است و برای دانش آموختگان مرکز آموزشی مالک اشتر اراک، نخستین مأموریت، خادمی مردمی است که در حماسه اربعین حسینی حضور خواهند یافت.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار