| کد مطلب: ۱۱۱۲۱۱۹
لینک کوتاه کپی شد

اسرائیل برای حمله به رفح آماده می شود

وزیر جنگ و رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کردند به زودی حمله گسترده زمینی به رفح آغاز خواهد شد.

اسرائیل برای حمله به رفح آماده می شود

به گزارش آرمان ملی آنلاین به نقل از تسنیم؛ واللا نیوز خبرداد طی 12 ساعت اخیر ارتش اسرائیل سطح آمادگی خود را برای انجام حمله نظامی وسیع به رفح بالا برده است.

امیر بوحبوط خبرنگار مسایل نظامی این رسانه عبری زبان با اعلام این خبر افزود، در پشت پرده رقابتی سخت بین فرماندهان یگان‌های پیشرو ارتش اسرائیل برای فرماندهی این عملیات در حال انجام است.

در ادامه گزارش آمده است، ستاد ارتش اسرائیل و وزیر جنگ طرح انجام این تهاجم را به تصویب رسانده و آن را برای بررسی در اختیار کابینه جنگ اسرائیل قرار گرفته است.

براساس این طرح عملیاتی ریاست ستاد ارتش دستور داده است نیروهایی که برای تقویت لشکر غزه در منطقه مستقر شده‌اند، ابتدا با گروه‌های مسلح فلسطینی که در شمال نوار و مرکز غزه مشغول فعالیت هستند وارد عمل خواهند شد.

براساس روایت این رسانه صهیونیست، طی چند ساعت اخیر ارتش اسرائیل کار تقویت یگن‌های توپخانه را آغاز و تعداد زیادی از نفربرهای زرهی را به منطقه منتقل کرده است همچنین یگان‌های مختلف دیگری نیز در این منطقه مستقر شده‌اند.

واللا نیوز به نقل از مسئولین امنیتی رژیم صهیونیستی مدعی شد در راستای این تهاجم تدابیر خاصی برای منطقه عملیات اتخاذ شده و در این راستا اجازه ورود کمک‌های بشر دوستانه بیشتری داده شده است.

در عین خبرنگار این رسانه اعتراف کرد این اقدامات برای کسب مشروعیت بین المللی جهت انجام تهاجم زمینی به رفح صورت گرفته است.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار