| کد مطلب: ۱۱۰۹۱۴۳
لینک کوتاه کپی شد

زلنسکی تهدید کرد ؛ به مسکو «پاسخ‌های دوربرد» می‌دهیم

رئیس جمهوری اوکراین با اشاره به حمله پهپادی کی‌یف در یک هزار و ۳۰۰ کیلومتری عمق خاک روسیه گفت که کشورش به مسکو «پاسخ‌های دوربرد» می‌دهد.

زلنسکی تهدید کرد ؛  به مسکو «پاسخ‌های دوربرد» می‌دهیم

به گزارش آرمان ملی آنلاین به نقل از  ایرنا؛ ولودیمیر زلنسکی رئیس جمهوری اوکراین با اشاره به حمله پهپادی کی‌یف در یک هزار و ۳۰۰ کیلومتری عمق خاک روسیه گفت که کشورش به مسکو «پاسخ‌های دوربرد» می‌دهد.

رویترز گزارش داد، زلنسکی سه‌شنبه شب در پیامی ویدیویی بدون اشاره مستقیم به حمله پهپادی اوکراین به منطقه تاتارستان روسیه تاکید کرد، این حملات به اندازه کمک کردن به اوکراینی‌هایی که از حملات روسیه آسیب دیده‌اند، مهم است.

وی افزود: اهمیت دیگر این حملات آن است که تروریست‌های روسیه پاسخ حملات خود را دریافت می‌کند؛ هر بار پاسخی دوربردتر.

سرویس امنیتی جمهوری تاتارستان اعلام کرد که سه‌شنبه یک هواپیمای بدون سرنشین اوکراینی به چند شرکت در جمهوری تاتارستان حمله کرد.

طبق این گزارش، این حمله به شرکت‌هایی در شهرهای آلابوگا و نیژنیکامسک انجام شد. در این حملات، ۶ نفر زخمی شدند اما خسارت جدی به این شرکت‌ها وارد نشد.

گفته می شود یک منطقه اقتصادی ویژه در نزدیکی آلابوگا وجود دارد که در آن کارخانه‌های مرتبط با علوم مهندسی شیمی،‌ مکانیک و تصفیه فلزات قرار دارد. نیژنکامسک نیز یک پالایشگاه بزرگ بنزین دارد.

 

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار