| کد مطلب: ۱۰۷۴۶۹۸
لینک کوتاه کپی شد

رایزنی وزرای خارجه آمریکا و فرانسه درباره غزه

آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه آمریکا امروز سه شنبه در حاشیه نشست وزرای خارجه گروه- ۷ در توکیو با «کاترین کولونا» همتای فرانسوی خود دیدار کرد.

رایزنی وزرای خارجه آمریکا و فرانسه درباره غزه

به گزارش آرمان ملی آنلاین به نقل از مهر؛ «متیو میلر» در بیانیه‌ای از رایزنی وزرای خارجه آمریکا و فرانسه درباره وضعیت غزه در حاشیه نشست کشورهای عضو گروه- ۷ در توکیو خبر داد.

متیو میلر سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در این خصوص اعلام کرد: وزیر امور خارجه آمریکا امروز در توکیو با کاترین کولونا، وزیر امور خارجه فرانسه دیدار کرد تا درباره وضعیت غزه گفتگو کند.

در بیانیه صادره از سوی سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در این خصوص آمده است: آنها بر حمایت واشنگتن از حق (رژیم) اسرائیل برای دفاع از خود، مطابق با قوانین بشردوستانه بین المللی، تاکید کردند؛ اما بر اهمیت حفاظت از غیرنظامیان نیز تاکید داشتند!

تشدید حملات هوایی، زمینی و دریایی ارتش رژیم صهیونیستی علیه مناطق مختلف نوار غزه با هدف تحت پوشش قرار دادن حمله زمینی به این منطقه در دستور کار ارتش اشغالگر قرار گرفته است.

سرایا قدس (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین) اعلام کرد که نظامیان و جنگ‌افزارهای ارتش جنایتکار رژیم صهیونیستی را مورد هجوم قرار داده است.

 

 

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار