| کد مطلب: ۱۰۶۲۱۷۲
لینک کوتاه کپی شد

نتانیاهو به دنبال ائتلاف با مخالفان داخلی برای نجات از مشکلات بین‌المللی

بنی گانتس رئیس حزب اتحاد و از رهبران جناح اپوزیسیون رژیم صهیونیستی گفت: کابینه بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم بدنبال توافق با مخالفان درباره لایحه جنجال برانگیز تغییرات قضایی نیست.

نتانیاهو به دنبال ائتلاف با مخالفان داخلی برای نجات از مشکلات بین‌المللی

 به گزارش آرمان ملی آنلاین به نقل از رسانه های رژیم صهیونیستی، «بنی گانتس»  در سخنانی در واکنش به بحث مذاکره کابینه حاکم و جناح اپوزیسیون برای دستیابی به راه حلی درخصوص لایحه تغییرات قضایی گفت: "آیا فکر می کنید که نتانیاهو خواهان دستیابی به یک توافق است؟ نه (بدنبال آن نیست)".

در همین راستا، یائیر لاپید رئیس حزب «یش عتید» و از دیگر رهبران جناح اپوزیسیون رژیم صهیونیستی با اشاره به روند بررسی و رای گیری درباره لایحه تغییرات قضایی در جلسات امروز یکشنبه و فردا دوشنبه کنست (پارلمان) رژیم صهیونیستی در سایه اصرار کابینه نتانیاهو برای تصویب آن گفت: کابینه طی این دو روز یا اسرائیل را ویران می کند یا (از تصویب این لایحه) صرف نظر می کند.

لایحه تغییرات قضایی در قرائت اول در کنست تصویب شده است و بررسی آن از ظهر امروز یکشنبه آغاز و براساس پیش بینی ها تا فردا ظهر دوشنبه ادامه می یابد و برای قرائت و رای گیری در دور دوم و سوم در کنست ارایه می شود.

گفتنی است، هم اکنون دهها هزار نفر از معترضان به این لایحه در قدس اشغالی حضور دارند. آنها از شب گذشته در برابر کنست چادر زده اند و قرار است جلوی خانه نتانیاهو نیز تجمع اعتراض آمیز برگزار کنند.

رسانه های صهیونیستی گزارش دادند که شنبه شب شمار معترضان به لایحه تغییرات قضایی در تظاهرات در تل آویو به ۵۵۰ هزار نفر رسید و پلیس و معترضان با یکدیگر درگیر شدند.

 

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار