| کد مطلب: ۱۰۶۱۹۹۷
لینک کوتاه کپی شد

انتقاد جنبش انصارالله یمن از مواجه کشورهای اسلامی با سوئد | بیانیه ندهید

دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن، اعلام کرد که کشورهای مسلمان در سراسر جهان باید به جای صدور بیانیه، کشور سوئد را تحریم سیاسی و اقتصادی کنند.

انتقاد جنبش انصارالله یمن از مواجه کشورهای اسلامی با سوئد | بیانیه ندهید

به گزارش  آرمان ملی آنلاین-  دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن اعلام کرد که کشورهای جهان اسلام باید کشور سوئد را تحریم سیاسی و اقتصادی کنند، چرا که این کشور، از عاملان هتک حرمت قرآن کریم و مقدسات اسلامی، حمایت می‌کند.

انصارالله یمن همچنین با قدردانی از موضع گیری کشور عراق در قبال دولت جنایتکار سوئد، تاکید کرد که صدور بیانیه‌های محکومیت، کافی نیست چرا که جنایت علیه قرآن کریم در سوئد بازهم تکرار شده است.

این جنبش یمنی اعلام کرد که توهین به مقدسات اسلامی، تبدیل به یک اقدام عادی شده و لابی‌های صهیونیستی که زمام امور را در کشورهای غربی به دست دارند، در پشت این اقدامات هتاکانه هستند.

انصارالله تاکید کرد که امت اسلامی باید یک موضع محکم و عملی در قبال عاملان هتک حرمت قرآن کریم اتخاذ کند. ملت‌های مسلمان نیز باید به دولت‌های خود برای اتخاذ گام‌های عملی مؤثر علیه دولت سوئد فشار آورند تا درس عبرتی برای دیگر کشورها شود.

از سوی دیگر ساکنان مناطق مختلف یمن به ویژه بخش‌های مختلف صنعاء پایتخت این کشور، با برگزاری تجمعات اعتراض آمیز، تکرار اهانت به قرآن کریم در سوئد را محکوم کردند.

شرکت کنندگان در این تجمعات، با شدیدترین شعارها، به آتش کشیدن قرآن کریم در سوئد به بهانه آزادی بیان را یک جنایت شنیع و تجاوز به مقدس‌ترین نمادهای اسلامی، دانستند.

آنها اعلام کردند که لابی‌های صهیونیستی، اداره امور کشور سوئد را به دست دارد و این اقدام در راستای جنگ صهیونیست‌ها علیه اسلام و مسلمانان صورت گرفته است.

معترضان یمنی از تمام ملت‌ها و دولت‌های اسلامی خواستند، سوئد را تحریم کرده و هرگونه همکاری با این دولت جنایتکار را جرم بدانند.

آنها سکوت برخی کشورهای اسلامی در قبال این جنایات را محکوم کرده و خواهان شکسته شدن این سکوت در برابر جنایاتی شدند که پیامدهای وخیمی به دنبال خواهد داشت.

کد خبر 5842842

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار