| کد مطلب: ۱۰۵۸۰۸۹
لینک کوتاه کپی شد

رئیس‌جمهوری صربستان: نگران اوکراین هستم| جنگ در اوکراین در مسیر تشدید است| به تعهدمان برای نپیوستن به تحریم‌های ضد روسی پایبندیم

رئیس جمهوری صربستان در صحبت‌هایی در پخش زنده تلویزیونی گفت، تنش‌ها در مناطق جنگی اوکراین رو به افزایش هستند؛ اما هنوز به اوج تشدید شدن نرسیده‌اند.

رئیس‌جمهوری صربستان:  نگران اوکراین هستم| جنگ در اوکراین در مسیر تشدید است| به تعهدمان برای نپیوستن به تحریم‌های ضد روسی پایبندیم

به گزارش آرمان ملی آنلاین ، آلکساندر ووچیچ، رئیس جمهوری صربستان در مصاحبه زنده با شبکه تلویزیونی "هپی تی.وی" گفت، روند جنگ در اوکراین به سمت رسیدن به نقطه اوج می‌رود.

او بیان کرد: من بسیار نگران وضعیت در اوکراین هستم چون نسبت به تشدید هر چه بیشتر جنگ در این کشور نگرانم. اوکراینی‌ها به تازگی حملاتشان را شروع کرده‌اند که چند برابر قویتر از قبل خواهد بود. پاسخ روسیه به آن هم احتمالا چنانچه نیروهای آنها باقی مانده باشند، یک پاسخ ضعیف نخواهد بود.

او خاطر نشان کرد، تحولات اوکراین منجر به افزایش فشارها بر صربستان در پس زمینه تحریم‌ها می‌شوند. تخریب تسلیحات غربی نیز باعث ایجاد عصبانیت در سطح بین‌المللی می‌شوند.

ایسنا، به نقل از خبرگزاری تاس نوشت، ووچیچ با تاکید بر تداوم موضع کشورش مبنی بر نپیوستن به تحریم‌های ضد روسی گفت: ما به این موضعمان از سومین روز جنگ در اوکراین با قدرت، اطمینان، مسؤولیت و پایداری در طول یک سال و چهار ماه بدون هیچ سوگندی پایبندیم.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار