| کد مطلب: ۱۰۵۷۴۹۷
لینک کوتاه کپی شد

رابرت کندی اعتراف کرد: آمریکا به تولید تسلیحات بیولوژیکی در اوکراین مشغول است

نامزد انتخابات ۲۰۲۴ ریاست‌جمهوری آمریکا اذعان کرد که این کشور آزمایش‌های بیولوژیکی در اوکراین دارد و در آنجا انواع سلاح‌های بیولوژیکی تولید می‌کند.

رابرت کندی اعتراف کرد:  آمریکا به تولید تسلیحات بیولوژیکی در اوکراین مشغول است

به گزارش آرمان ملی آنلاین رابرت کندی، یکی از نامزدهای حزب دموکرات برای انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا در گفت‌وگویی توییتری با «ایلان ماسک»، مالک توییتر اعتراف کرد که آزمایش‌گاه‌های بیولوژیکی آمریکا در سراسر جهان از جمله اوکراین حضور دارند و همه نوع تسلیحات بیولوژیکی را تولید می‌کنند.

رابرت کندی همچنین از ولودیمیر زلنسکی رئیس جمهور اوکراین به عنوان یک کمدین بی‌تجربه در سیاست انتقاد کرد.

مهر به نقل از اسپوتنیک نوشت،وی همچنین در این گفت‌وگو خواستار بهبود روابط آمریکا با روسیه و چین شد.

کندی پیش از این نیز گفته بود که روسیه در بحران اوکراین شکست‌ناپذیر است و کی یف و واشنگتن تلاش زیادی برای پنهان کردن خسارات فاجعه بار نیروهای اوکراینی می‌کنند.

این سیاستمدار دموکرات آمریکایی در ادامه افزود: روس‌ها در جنگ اوکراین شکست نمی‌خورند. به ما گفته می‌شود که روس‌ها دارند می‌بازند اما آنها در حال جمع‌آوری و بسیج نیروهای خود هستند و با آتش توپخانه خود از آمریکا پیشی می‌گیرند.

وی اذعان کرد که آمریکا سامانه توپخانه‌ای کافی برای جایگزینی آنچه در اوکراین منهدم شده است، ندارد. دولت‌های اوکراین و آمریکا به شدت تلاش می‌کنند تا «تلفات فاجعه بار» نیروهای اوکراینی را پنهان کنند و وضعیت اوکراین «شدیدترین رویارویی» از زمان جنگ جهانی دوم است.

 

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار