| کد مطلب: ۱۰۶۵۲۱۴
لینک کوتاه کپی شد

شغل جدید برای رابرت مالی

رابرت مالی از ترم پاییز به عنوان «استاد میهمان» در دانشکده روابط‌‌ بین‌الملل دانشگاه پرینستون به تدریس درس‌های «تصمیم‌گیری سیاست خارجی» و «دیپلماسی» خواهد پرداخت.

شغل جدید برای  رابرت مالی

به گزارش آرمان ملی آنلاین، درحالی که گمانه‌زنی‌ها درباره دلایل تعلیق و مرخصی اجباری بدون حقوق رابرت مالی، از سمت نمایندگی ویژه دولت بایدن در امور ایران ادامه دارد و هنوز وزارت خارجه آمریکا در این زمینه پاسخ شفافی ارایه نداده است، دانشگاه پرینستون در بیانیه‌ای اعلام کرد که مالی در ترم پاییز روابط بین‌الملل تدریس خواهد کرد.

به گزارش خبرآنلاین و بنابر گزارش ایندیپندنت، در بیانیه این دانشگاه آمده است که یک مقام ارشد وزارت خارجه آمریکا به عنوان استاد مهمان به این دانشگاه می‌پیوندد.

براساس این گزارش رابرت مالی هم‌اکنون از سمت خود به عنوان نماینده ویژه آمریکا در امور ایران در مرخصی است و در پرینستون تصمیم‌گیری سیاست خارجی تدریس خواهد کرد.

مالی درباره حضور در دانشگاه پرینستون گفت: «خرسندم زمانی که در مرخصی از وزارت خارجه آمریکا به سرمی‌برم با نسل بعدی خدمات‌دهندگان عمومی در مدرسیه روابط عمومی و بین‌المللی دانشگاه پرینستون کار کنم.» مالی همچنین درباره بازگشت به خدمات دولتی در زمان مقرر ابراز امیدواری کرد.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار