| کد مطلب: ۱۰۷۶۸۲۹
لینک کوتاه کپی شد

برقی شدن؛ تنها راه نجات تهران از آلودگی هوا

رئیس پژوهشگاه نیرو با اشاره به آلودگی هوای تهران گفت: تنها راه رهایی شهر تهران از آلودگی برقی سازی شهر است. ما به دنبال طرح‌های برقی سازی و استفاده از خودروهای برقی در شهر تهران هستیم و در این زمینه تمام شرکت‌هایی که در این حوزه فعال هستند را مورد حمایت قرار داده‌ایم.

برقی شدن؛ تنها راه نجات تهران از آلودگی هوا

رئیس پژوهشگاه نیرو گفت: تنها راه رهایی از آلودگی هوا برقی سازی شهر است و در این زمینه از همه شرکت‌هایی که در این حوزه فعال هستند حمایت می کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، مجید عمیدپور رئیس پژوهشگاه نیرو در نشست خبری بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق ایران با اشاره به حضور ۶۳ درصدی شرکت‌های دانش بنیان در این نمایشگاه گفت: در نمایشگاه امسال ۶۹۵ محصول فناورانه در فن‌بازار ارائه شده و این نخستین اقدامی است که دانش بنیان‌ها را به صنعت برق نزدیک می‌کند.

وی افزود: ۳۳ شرکت دانش بنیان در رویداد هوشمندسازی در صنعت برق شرکت کردند و حدود ۶۸ محصول فناورانه ارائه دادند و هم اکنون تعدادی از این شرکت‌ها مورد حمایت قرار گرفته و در حال توسعه است.

رئیس پژوهشگاه نیرو بیان کرد: برای آنکه هوشمندسازی صنعت برق را از روش‌های متداول توسعه دهیم، نیازمند تأمین اعتبار بسیار سنگینی هستیم ولی شرکت‌های دانش بنیان با ارائه محصولات فناورانه و هزینه پایین، نخستین گام هوشمندسازی صنعت برق یعنی رؤیت‌پذیری را برداشتند.

 

منبع : خبرگزاری صدا و سیما

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار