| کد مطلب: ۱۰۷۴۹۹۲
لینک کوتاه کپی شد

زن مفقود شده در سیل، هنوز پیدا نشده!

استاندار سمنان گفت: برای یافتن رد یا نشانی از یک بانوی ۴۰ ساله که در سیلاب، مفقود شده، از سگ‌های زنده یاب هلال احمر نیز کمک گرفته شده است، اما علیرغم همه تلاش‌های صورت گرفته تا این لحظه سرنوشت او نامعلوم و همچنان مفقود است.

زن مفقود شده در سیل، هنوز پیدا نشده!

استاندار سمنان بابیان اینکه سرنوشت زن کالپوشی حادثه سیل هنوز نامشخص و همچنان مفقود است، گفت: نیروهای امدادی از شب گذشته با حداکثر توان خود به دنبال این فرد هستند.

به گزارش آرمان ملی،، سید محمد رضا هاشمی بعد از ظهر چهارشنبه در بازدید از منطقه خسارت زده سیلاب کالپوش میامی ضمن بیان اینکه بیشترین بارش باران شب گذشته مربوط به شهر رضوان همین بخش بوده است، ابراز داشت: شب گذشته از ساعت ۱۸ لغایت ۲۰ بالغ بر ۱۰۰ میلیمتر باران در این منطقه باریده است.

وی ضمن بیان اینکه متأسفانه سیلاب ناشی از بارش باران منجر به مفقودی یک بانوی کالپوشی شده است، افزود: بلافاصله اتاق بحران در منطقه تشکیل و تیم‌های امدادی برای یافتن او بسیج شدند.

استاندار سمنان ضمن بیان اینکه برای یافتن رد یا نشانی از این بانوی ۴۰ ساله از سگ‌های زنده یاب هلال احمر نیز کمک گرفته شده است، ابراز داشت: علیرغم همه تلاش‌های صورت گرفته تا این لحظه سرنوشت او نامعلوم و همچنان مفقود است.

هاشمی ضمن بیان اینکه جاری شدن سیلاب باعث بروز خسارات عمده به دام‌ها، مزارع و بخش کشاورزی کالپوش شده است، تصریح کرد: منازل، ابنیه ها، معابر و زیرساخت‌ها نیز دچار خسارت شدند.

وی بابیان اینکه مردم بلافاصله به یاری مناطق سیل زده شتافتند، افزود: تسریع رفع مشکلات سیل زدگان این منطقه پیگیری می‌شود و این به دستگاه‌های مربوط نیز اعلام شده است

 

منبع : مهر

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار