| کد مطلب: ۱۰۶۶۶۵۰
لینک کوتاه کپی شد

خیلی از بی‌حجاب‌ها طرفدار بدن‌نمایی و عریانی نیستند

آرمان ملی : مواضع قبلی علی مطهری فعال سیاسی درباره حجاب با انتقاداتی مواجه بود.

خیلی از بی‌حجاب‌ها طرفدار بدن‌نمایی و عریانی نیستند

فرزند شهید مطهری روز گذشته اظهار داشت: خیلی از بی‌حجاب‌ها و بدحجاب‌ها طرفدار بدن‌نمایی و عریانی نیستند. البته بخشی از این ماجرا ریشه اقتصادی و معیشتی دارد که واقعا زندگی برای مردم سخت شده است و عده‌ای از این راه می‌خواهند عکس‌العمل نشان بدهند. انسان یک موجود مرکب است. یک امور مختص به خودش دارد و یک امور مشترک با حیوان. در امور مشترک با حیوان نمی‌توانیم بگوییم آنها هم باید آزاد باشند. اینجا بعضی‌ها فکر می‌کنند که مواضع من متناقض است اما من می‌گویم متناقض نیست. جامعه ما حالت طبیعی ندارد یعنی ما باید کاری کنیم که جامعه به حالت طبیعی خودش برگردد.

جریان سوم در کشور نداریم

برنامه گروه‌های سیاسی برای حضور در انتخابات چیست؟ نماینده ادوار مجلس درباره نحوه حضور اصلاح‌طلبان و اعتدالی‌ها در انتخابات مجلس گفت: رقابت سیاسی بر سر کسب کرسی‌های مجلس در شهرهای بزرگ متفاوت است، در شهرهای بزرگ رقابت بین فهرست‌های دو جریان اصلی سیاسی یعنی اصلاحات و اصولگرا است اما در حوزه‌های تک نماینده بیشتر معادلات قومی و محلی بر فضای انتخابات حاکم است. حسین سبحانی‌نیا با بیان اینکه جریان سوم در کشور نداریم، افزود: جریان موسوم به اعتدال را نمی‌توان جریان سوم درنظر گرفت چراکه اینها همواره زمان انتخابات به یکی از دو جریان اصلی کشور گرایش نشان می‌داد، بنابراین در آینده نیز رقابت همچنان بین دو جریان اصولگرا و اصلاح‌طلب شکل خواهد گرفت.

اصولگراها ۵ لیست ارائه می‌دهند

اصولگرایان به ارائه لیست مشترک می‌پردازند؟ عضو حزب موتلفه با تاکید بر اینکه سهم‌خواهی سهم مهلک در ائتلاف‌های انتخاباتی است، می‌گوید: به‌نظر می‌رسد اصولگراها در این دوره ۵ لیست ارائه می‌دهند. حمیدرضا ترقی، ضمن انتقاد از برخی گروه‌های درون جریانی اصولگرا که به‌دنبال سهم بیشتر در انتخابات‌ها هستند و افراد مورد نظر خود را با فشارهای سیاسی وارد لیست نهایی می‌کنند، اذعان می‌کند که بسیاری از افرادی که در لیست‌ها قرار می‌گیرند تاکنون کسانی بودند که هیچ شاخصه برتری نسبت به افراد دیگر داشتند و نه طبق آن شاخص‌ها و معیارها، اولویت و نمره بیشتری نسبت به بقیه داشتند، بنابراین این مسائل ائتلاف را از آن نتیجه‌ای که همه مطالبه می‌کنند دور کنند.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار