| کد مطلب: ۱۰۶۵۶۹۹
لینک کوتاه کپی شد

جزئیات کامل از برنامه حذف دستفروشی در معابر تهران | سامانه دستفروشی چه زمانی آغاز به‌کار می‌کند؟

مدیرعامل شرکت شهربان و حریم بان شهر تهران در نشست خبری به راه اندازی سامانه دستفروشان پایتخت تا مهر ماه اشاره کرد. وی افزود: برای راه اندازی این سامانه و شناسایی و ساماندهی دستفروشان، برای تامین فضا دولت نیز باید به ما کمک کند.

جزئیات کامل از برنامه حذف دستفروشی در معابر تهران | سامانه دستفروشی چه زمانی آغاز به‌کار می‌کند؟

به گزارش آرمان ملی آنلاین، مدیرعامل شرکت شهربان و حریم‌بان شهر تهران گفت: سدمعبر تخلف است و ما مکلف به جمع‌آوری آن هستیم، البته سامانه دستفروشان در مهر امسال راه‌اندازی می‌شود و دولت باید برای تامین فضا و ساماندهی دستفروشان کمک کند تا دچار مشکل نشویم.

 مسعود رنجبریان روز دوشنبه در نشست خبری با اشاره به راه اندازی سامانه دستفروشان پایتخت تا مهرماه گفت: تلاش داریم فعالیت دستفروشان را ضابطه مند کنیم و به همین منظور این سامانه شروع به کار خواهد کرد.

وی افزود: با راه اندازی این سامانه ضمن شناسایی و ساماندهی دستفروشان دولت نیز باید برای تامین فضا برای ساماندهی دستفروشان کمک کند تا دچار مشکل نشویم.

وی با اشاره به اجرای طرح ساماندهی وانت باری های خیابان شهرزاد در منطقه ۱۵ گفت: در سال گذشته زیر پل بعثت، فضای بزرگی تعبیه شده، همچنین وانتی‌ها آنجا ساکن شده اند و شبانه روزی هم هستند وانتی‌ها برای ما موضوع مهمی هستند و ساماندهی آن‌ها در دستور کار است. در این راستا تعاملاتی با راهور داریم.

 

 

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار