| کد مطلب: ۱۰۶۴۱۳۰
لینک کوتاه کپی شد

طوفان امروز تهران چه خسارت‌هایی به جا گذاشت؟ | مردم تا چند ساعت آینده هشیار باشند

طوفان و وزش شدید باد در تهران که از قبل هم توسط سازمان هواشناسی درباره آن هشدار داده شده بود، عصر امروز باعث خسارت‌هایی از جمله قطع چند درخت و سقوط چند تیر چراغ برق و داربست شد.

طوفان امروز تهران چه خسارت‌هایی به جا گذاشت؟ | مردم تا چند ساعت آینده هشیار باشند

به گزارش آرمان ملی آنلاین، سرهنگ علی اصغر شریفی افزود: با شروع طوفان و وزش باد شدید در برخی از نقاط پایتخت شاهد سقوط چندین درخت و تیر چراغ برق و حتی داربست در سطح معابر بودیم.

وی ادامه داد: در خیابان ولیعصر (عج) _فلاحی، سرتیپ نجفی، حکیم به شرق ورودی یادگار میدان نبوت شاهد سقوط درخت بودیم.

شریفی افزود: در معابری چون آزادگان_ الغدیر سقوط تیر چراغ برق روی داد و در میدان نبوت خیابان جانبازان شرقی سقوط داربست باعث مسدود شدن این خیابان شده است.

وی بیان داشت: همچنین در ساعت ۱۹:۲۰ در خیابان ولیعصر (عج) تقاطع فلاحی به علت سقوط درخت بر روی یک دستگاه پژو راننده خودروی مذکور مصدوم گردیده که عوامل اورژانس و راهور در محل حضور دارند.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: در تمامی مقاطع و معابر تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ به همراه نیروهای امدادی و اورژانس جهت روان‌سازی ترافیک و روان و تأمین نظم عبور و مرور به همراه نیروهای امدادی و اورژانس حضور دارند.

وی از مسئولین هیئت‌ها و موکب‌ها که در سطح معابر اقدام به برپای برپایی داربست و موکب جهت توزیع نذورات کرده اند خواست که هرچه سریع‌تر نسبت به ایمن سازی این سازه‌ها قبل از بروز حادثه اقدامات لازم را انجام دهند.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار