| کد مطلب: ۱۰۶۱۷۷۸
لینک کوتاه کپی شد

رئیس ‌کمیته عمران شورای شهر تهران خبر داد

جابجایی ایستگاه‌های مترو بر اساس جمعیت مناطق

ایستگاه های جدید مترو براساس میزان مسافرپذیری در محلات جنوبی پایتخت جانمایی می شوند.

جابجایی ایستگاه‌های مترو بر اساس جمعیت مناطق

به گزارش آرمان ملی آنلاین -سیدمحمد آقامیری، رئیس ‌کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران در خصوص بازنگری خطوط جدید مترو در مناطق جنوبی تهران گفت: مطالعات احداث خط ۸ ،۹،۱۰ و ۱۱ مربوط به سالیان گذشته بوده و این مطالعات با توجه به شرایط حال تهران نیاز به بازنگری در راستای جابجایی ایستگاه ها دارد.

وی بیان کرد: در حال حاضر  در منطقه ۱۷ دو الی سه ایستگاه جابجا شده و قرار است این ایستگاه ها جانمایی مجدد شوند که در بافت جمعیتی قرار گرفته  تا حداکثر پوشش مسافری را داشته باشند.َ همچنین در مورد مسیر عبور مترو در منطقه ۱۶ نیز پیشنهاداتی مطرح شده و قرار است در شورای عالی ترافیک کشور بررسی شود.

رئیس ‌کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران با تأکید بر اینکه می توان جانمایی ایستگاه های مترو در خطوط جدید را به گونه ای تغییر داد که پوشش بهتر و بیشتری داشته باشند، افزود: ایستگاه های مترو باید بیشتر ظرفیت مسافرپذیری را داشته باشند و در خطوط جدید که هنوز ساخته نشدند این امکان وجود دارد.

آقامیری  با اشاره به اینکه با پیشنهادات ارائه شده تعدادی از ایستگاه های مترو در منطقه ۱۷ مجددا جانمایی شدند، گفت: پیشنهادات ما در مورد تغییر جانمایی ایستگاه های مترو در منطقه ۱۶ به شورای‌عالی ترافیک کشور ارسال شده، اما هنوز جلسه بررسی آن تشکیل نشده است.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار