| کد مطلب: ۱۰۵۹۵۱۴
لینک کوتاه کپی شد

طرح اتصال بیمارستان‌ها به خطوط مترو برای شرایط بحرانی به کجا رسید؟

معاون پدافند غیرعامل سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران گفت: در حال حاضر مشغول بررسی چگونگی اتصال خطوط جدید مترو با بیمارستانها برای شرایط بحرانی هستیم.

طرح اتصال بیمارستان‌ها به خطوط مترو برای شرایط بحرانی به کجا رسید؟

به گزارش آرمان ملی آنلاین ، محمدحسن فصیح با اشاره به برگزاری کمیته فنی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران گفت: با توجه به اهمیت موضوع اتصال بیمارستان‌ها به خطوط مترو کمیته فنی اتصال بیمارستان امام خمینی(ره) به خط ۷ متروی تهران با حضور نمایندگانی از دانشگاه علوم پزشکی تهران، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره)، ستاد مدیریت بحران و پدافند غیرعامل منطقه ۶، شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه (مترو)، شرکت بهره‌برداری راه‌آهن شهری تهران و حومه برگزار شد.

وی با اشاره به جزئیات این نشست افزود: در این نشست ضمن تاکید بر اهمیت موضوع به منظور هم‌افزایی سازمانی در خصوص موضوعات فنی اتصال بیمارستان امام خمینی (ره) به خط ۷ متروی تهران بحث و تبادل نظر شد. همچنین مقرر شد، جلسه هفتگی کمیته فنی تا رسیدن به نتیجه قطعی برگزار و همچنین طی جلسه مشترکی میان دانشگاه علوم پزشکی و شرکت مترو، الزامات فنی جهت اتصال بیمارستان به خطوط مترو تهیه و ارائه شود.

ایسنا نوشت، معاون پدافند غیرعامل سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با بیان اینکه جلسات کمیته فنی به صورت هفتگی و تا رسیدن به نتیجه قطعی برگزار خواهد شود، گفت:‌همچنین بنا شد تا در جلسه مشترکی میان دانشگاه علوم پزشکی و شرکت مترو، الزامات فنی جهت اتصال بیمارستان به خطوط مترو تهیه و ارائه شود. همچنین مقرر شد نحوه اتصال خطوط جدید مترو تهران به بیمارستان‌ها و استفاده از رمپ‌ها و شفت‌ها مشخص شود.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار