| کد مطلب: ۱۰۶۶۰۹۸
لینک کوتاه کپی شد

اظهارات وزیر صمت در مورد تحویل خودروها

آرمان ملی :وزیر صنعت، معدن و تجارت درباره تحویل خودروهای وارداتی به متقاضیانی که پول خود را به حساب شرکت‌ها واریز کرده‌اند، توضیح داد: مطمئن هستم که شرکت‌ها به تعهدشان در این زمینه عمل خواهند کرد.

اظهارات وزیر صمت در مورد تحویل خودروها

علی آبادی همچنین درباره خودروهای وارداتی توضیح داد: آیین‌نامه خودروهای کارکرده تنظیم و به دولت داده شده است، امیدواریم به زودی در صحن دولت مطرح و تصویب شود.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در ادامه با اشاره به اینکه اگر آیین نامه مذکور تصویب شود، یک شتابی در آن بخش داده خواهد شد، گفت: در زمینه خودروهای نو وارداتی نیز کار انجام می‌شود و تا به امروز هم تعداد زیادی خودرو وارد شده، نمایشگاهی هم در این هفته برقرار خواهیم کرد که مردم بتوانند بازدیدی از این‌ها داشته باشند و تلاش می‌کنم که خیلی دخالت مستقیم دولتی در این کار نداشته باشیم و بگذاریم کار به دست خود مردم انجام شود.

به گزارش ایسنا، وی همچنین در پاسخ به این پرسش که حدود شش ماه هست که پول مردم بابت خودروها بلوکه شده و خودرویی دریافت نکرده‌اند، تکلیف چیست؟ آنهایی که پول بلوکه کردند پول خود را به خودروسازها داده‌اند نه به ما. در حقیقت به حساب خودروسازهاست یا به سازمان حمایت. مطمئن هستم که شرکت‌ها متعهد هستند که کارهایی که تعهد کردند را انجام دهند که قطعا به تعهدشان عمل خواهند کرد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار