| کد مطلب: ۱۱۱۹۴۳۲
لینک کوتاه کپی شد

اولین واکنش مربی کاتالان به خبر تلخ

پیام احساسی ژاوی پس از اخراج از بارسلونا

ژاوی که امروز ظهر خبر اخراجش از بارسلونا را از زبان رئیس باشگاه شنید، دقایقی قبل پیامی خطاب به هواداران نوشت.

پیام احساسی ژاوی پس از اخراج از بارسلونا

 به گزارش آرمان ملی آنلاین ، ظهر امروز اتفاقی غیرمنتظره رخ داد. در حالی که تصور می شد بعد از بازی یکشنبه با سویا، بارسلونا با ژاوی قطع همکاری کند، این اتفاق امروز رخ داد. 

جلسه با حضور ژاوی، خوان لاپورتا و دکو در دفتر باشگاه برگزار شد و مربی کاتالان خبر اخراج خود را دریافت کرد، با این وجود او روز یکشنبه روی نیمکت تیم خواهد نشست تا فصل را به اتمام برساند. 

شکل برکناری ژاوی برای بسیاری توهین آمیز بود چرا که این مربی در ماه ژانویه خبر از استعفایش داده بود و با اصرار لاپورتا یک ماه پیش ماندنی شد اما امروز توسط او برکنار شد.

ژاوی خطاب به هواداران بارسا نوشت: «هواداران عزیز، روز یکشنبه دوران حضور من روی نیمکت بارسا به پایان می رسد. ترک باشگاه زندگی‌ام هرگز آسان نیست، اما من بعد از دو سال و نیم حضور در راس رختکنی که مانند یک خانواده دوم برایم بوده، احساس افتخار می کنم.

می‌خواهم از هواداران به خاطر حمایت و محبت‌شان تشکر کنم که همیشه در کنار من بودند و همیشه به من احترامی مانند دوران فوتبالم نشان دادند. از روز یکشنبه من یک هوادار دیگر روی سکوها خواهم بود، چه اکنون در ورزشگاه المپیک یا چند ماه دیگر در نوکمپ. چون قبل از اینکه بازیکن یا مربی باشم، هوادار بارسلونا هستم و فقط بهترین ها را برای باشگاه زندگی ام می خواهم.»

در ادامه متن آمده است: «من با گروهی از بازیکنان فوق العاده و کادری مجرب کار کردم. با تشکر از همه آنها، ما به اهداف تعیین شده در فصل گذشته دست یافتیم، فتح لیگ و سوپر جام. در این فصل اوضاع آنطور که ما می خواستیم پیش نرفت، اما ما فراتر رفتیم و به نسل جدیدی از فوتبالیست های جوان لاماسیا کمک کردیم که همه ما هواداران بارسلونا را هیجان زده کنند.

از همه شما بسیار سپاسگزارم، از هواداران، بازیکنان، کارکنان باشگاه، رئیس، اعضای هیئت مدیره، مدیران ورزشی، رسانه ها و همه کسانی که در این دو فصل و نیم، با آنها سفر مشترکی داشتم. بهترین ها را برای باشگاهی که در قلبم جای دارد، آرزو می کنم. زنده باد بارسا.»

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار