| کد مطلب: ۱۱۱۲۹۲۱
لینک کوتاه کپی شد

فرمول مهار امباپه روی وینسیوس اجرا می شود !

بارسلونا می‌خواهد در ال‌کلاسیکوی فردا شب، وینیسیوس جونیور را با فرمول کیلیان امباپه مهار کنند.

فرمول مهار امباپه روی وینسیوس اجرا می شود !

 به گزارش آرمان ملی آنلاین ، برای مهار وینیسیوس در دیدار مقابل رئال مادرید، بارسا می‌خواهد طرحی مشابه طرحی که با آن کیلیان امباپه را در دو بازی اخیر لیگ قهرمانان مقابل پاری سن ژرمن مهار کرده بودند، استفاده کند.

با وجود حذف، یکی از دستاوردهای تاکتیکی کاتالان‌ها مقابل پی‌اس‌جی، به حداقل رساندن توانایی‌های این چهره بزرگ فرانسوی به خصوص در پاریس بود.

تحرک فعلی وینیسیوس در مادرید یادآور حرکات امباپه است، حضور کمتر در جناحین و آزادی برای اینکه که هر وقت بخواهد به سمت مرکز خط حمله برود.

 آرائوخو برای مدتی به «ضد وینیسیوس» معروف بود اما این تاکتیک فقط چند بار جواب داد. در سوپرکاپ ژانویه، وینیسیوس ۳۹ دقیقه وقت لازم داشت تا هت‌تریک کند و آرائوخو در نهایت پس از خطا روی ستاره برزیلی در دقیقه ۷۱ اخراج شد.

این بار اما به‌نظر برنامه جدیدی برای مهار وینیسیوس در راه است. دفاع ترکیبی بین آرائوخو و ژول کنده می‌تواند منجر به خنثی کردن ستاره برزیلی رئال در خط حمله شود. این تاکتیک در دو بازی مقابل امباپه جواب داد و او نتوانست مانند بازی‌های دیگر به سمت دروازه حریف شوت‌زنی کند و بارسایی‌ها امیدوارند برابر وینیسیوس هم با این برنامه به نتیجه برسند.

 

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار