| کد مطلب: ۱۱۱۶۳۶۸
لینک کوتاه کپی شد

رضا جباری:

حاضرم به خاطر پرسپولیس شلاق بخورم!

رضا جباری بازیکن سابق پرسپولیس به دلیل شکایت رضا درویش از او به دادسرا رفت.

حاضرم به خاطر پرسپولیس شلاق بخورم!

به گزارش آرمان ملی آنلاین، چندی پیش رضا جباری بازیکن سابق پرسپولیس مصاحبه ای درباره وضعیت این تیم، مربیگری اوسمار و مدیرعاملی درویش انجام داده بود که درویش مدیرعامل پرسپولیس از او شکایت کرد. جباری مصاحبه ای با روزنامه اعتماد انجام داد که در ادامه می خوانید:  

*من رفتم با آقای بازپرس هم حرف زدم. ببینید شما باید به قانون و شخص احترام ‌بگذارید. شخصی که احضار می‌کنید اما خودتان حضور ندارید، چقدر این کار زشت است! بازپرس دید من چقدر ناراحت بودم‌ که اینها از من شکایت کردند و برای اولین‌بار در زندگی‌ام رفتم آنجا چقدر دلم پر است، مخصوصا در شکایت اسم پرسپولیس را زدند کاش از پرسپولیس مایه نمی‌گذاشتند و می‌نوشتندخودشان شاکی هستند.

*پرسپولیس برای من و آقای درویش و بقیه نیست و این باشگاه قدمت دارد. ‌اگر قرار باشد سهامی داشته باشند برای پیشکسوتان و هوادارانش است نه مدیرانی که آمدند و رفتند. این کار را توهین به خودم می‌دانم. وکیلم می‌خواست لایحه بنویسد اما من می‌دانم احترام به مدیر پرسپولیس یعنی چه برعکس درویش که نمی‌داند شکایت از پیشکسوت یعنی چه! او گفته کسانی که گفتند اوسمار چطوری مربی شده دلال هستند.

*همین کلمه‌اش جای شکایت دارد اما من این کار را نمی‌کنم. می‌خواهم بدانم‌از چی شکایت کردند! من به بازپرس گفتم جز کمک به پرسپولیس کاری نکردم اما اگر لازم باشد حاضرم به خاطر پرسپولیس شلاق بخورم. پرونده رفته شورای حل اختلاف وکیل ایشان گفته به هیچ‌وجه سازش نداریم و فقط جباری باید مجازات شود، اگر این‌طور است چرا از باشگاه تماس گرفتند بیا ماجرا را حل کنیم؟ اینها تناقض است. اگر من اشتباه کردم آن‌قدر شهامتش را دارم که بگویم اما هنوز هم‌به نحوه انتخاب اوسمار ایراد دارم، هنوز هم می‌گویم مذاکره با برانکو بازی بود! اگر بازی نبود که امروز برانکو سرمربی پرسپولیس بود.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار