| کد مطلب: ۱۱۱۴۶۷۰
لینک کوتاه کپی شد

حذف بهرام افشاری از «پایتخت7»

غیبت بهرام افشاری در «پایتخت7» قطعی شده است و این فصل بدون حضور کاراکتر «بهتاش فریبا» جلوی دوربین می‌رود. چند روزی است پیش تولید فصل هفتم «پایتخت» شروع شده و دیروز خبر رسید بهرام افشاری دیگر جایی در این پروژه ندارد . .

حذف بهرام افشاری از «پایتخت7»

به گزارش آرمان ملی آنلاین، افشاری از جمله بازیگرانی است که به خاطر بازی در سریال «پایتخت» بیش از پیش شناخته شد و درواقع این سریال زمینه را برای شهرت او فراهم کرد.

بنا بر گزارش فیلم نیوز، بهرام افشاری بعد از حضوری کوتاه در فصل دوم از فصل پنجم با ایفای نقش «بهتاش» به عضو ثابت پایتخت تبدیل شد. بهرام افشاری از جمله بازیگرانی است که مسیر ترقی را پله پله طی کرد. او توانست با پشتکار زیاد، خود را به صحنه تئاتر برساند. بعد از آن با تکیه بر توانایی تئاتری‌اش و حضور در چند نقش کوتاه، موقعیت خودش را در این عرصه تثبیت کرد . در همان سال‌ها توسط احمد‌مهرانفر به محسن تنابنده و سیروس مقدم معرفی شد و در فصل دوم پایتخت به عنوان بازیگر مهمان در دو قسمت در نقش «شیر» برادر «بهبود» بازی کرد. او اولین بار با نقشی کوتاه در «عصبانی نیستم» رضا درمیشیان قدم به سینما گذاشت و بعد از آن در «لانتوری» خودش را نشان داد و با «کارگر ساده نیازمندیم» منوچهر هادی نامش در فهرست نامزدهای جشن انجمن منتقدان قرار گرفت. با این حال بازیگر چندان شناخته‌شده‌ای برای مخاطبان نبود. زندگی هنری افشاری سال 1397 با نقش «بهتاش فریبا» در سریال «پایتخت5» تغییر کرد. این نقش به قدری مورد توجه قرار گرفت که به یکی از عوامل مهم جذابیت سریال تبدیل شد و به تبع آن بیشتر شناخته شد و حضورش در سینما هم پررنگتر شد. به طوری که در مدت دو سال، سه فیلم «رحمان 1400»، «چشم‌وگوش‌بسته» و «سگ‌بند» با بازی او به عنوان کمدی‌های پرفروش سینما معرفی شدند. با «فسیل» توانست جایگاه ویژه‌ای در سینما به دست بیاورد. فیلم «سال گربه» با بازی افشاری این روزها موقعیت خوبی را در گیشه به دست آورده و همه منتظر اکران اولین فیلم او «هفتادسی» هستند. افشاری درحال حاضر تئاتر «چه کشی جوجه‌تیغی را کشت؟» را هم روی صحنه دارد

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار