| کد مطلب: ۱۱۱۲۹۲۳
لینک کوتاه کپی شد

زهرا گونش با پسر تاجر ثروتمند ازدواج کرد؟

اتفاقات زندگی ورزشی و خصوصی ستاره ملی‌پوش والیبال ترکیه، همیشه در راس توجه رسانه‌هاست.

زهرا گونش با پسر تاجر ثروتمند ازدواج کرد؟

به گزارش آرمان ملی آنلاین، زهرا گونش، بازیکن موفق تیم ملی والیبال بانوان ترکیه همچنان هم در حرفه و هم در زندگی خصوصی در کانون توجهات قرار دارد. این والیبالیست با استعداد ۲۴ ساله، با شخصیت کاریزماتیک خود و همچنین عملکرد فوق العاده‌اش در زمین، همواره مورد توجه قرار می‌گیرد. گونش با رابطه‌اش با ارن دیشلی و برنامه های ازدواجش مدتی در مرکز توجه دنیای مجلات بود، اما این رابطه که ابتدا بسیار جدی به نظر می‌رسید در نهایت به دلایلی نامعلوم پایان یافت. ارن دیشلی، پسر یک تاجر ثروتمند ترکیه‌ای بود.

خبر ورزشی نوشت: پس از پایان رابطه زهرا گونش و ارن دیشلی، ستاره جوان ملی‌پوش والیبال ترکیه در کنار برکه اوزر، دروازه‌بان تیم فوتبال ایوپ اسپور دیده شد. اما مشاغل پرمشغله ورزشی این دو باعث شد که زمان کافی را به روابط خود اختصاص ندهند. به خصوص برنامه فشرده بین تمرین و مسابقات باعث شد ورزشکاران جوان نتوانند با یکدیگر وقت بگذرانند و سرانجام این رابطه نیز به خوشی به پایان نرسید.

زهرا گونش تابستان امسال به همراه تیم ملی والیبال بانوان در المپیک پاریس شرکت خواهد کرد و روند آماده سازی شدیدی را پیش رو دارد. این زوج که در این مدت ترجیح می‌دادند روی حرفه خود تمرکز کنند و به همین دلیل تصمیم به جدایی گرفتند.

زهرا گونش که در سن ۲۴ سالگی به عنوان یک والیبالیست محبوب شناخته می‌شود، و طرفداران زیادی در سرتاسر دنیا دارد. اتفاقات زندگی خصوصی و ورزشی گونش همواره یکی از سوژه‌های دنیای ورزش و مجلات است.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار