| کد مطلب: ۱۱۱۲۹۱۲
لینک کوتاه کپی شد

دفعه بعد کمتر استراحت می‌کنیم

کنایه اینستاگرامی ستاره سیتی به اتحادیه فوتبال انگلیس

روبن دیاز به برنامه‌ریزی اتحادیه فوتبال انگلیس و فشردگی بازی‌ها طعنه زد.

 کنایه اینستاگرامی ستاره سیتی به اتحادیه فوتبال انگلیس

به گزارش آرمان ملی آنلاین ، منچستر سیتی امشب توانست با غلبه بر چلسی راهی فینال جام حذفی فوتبال انگلیس شود. آنها چهارشنبه‌شب در بازی برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا ۱۲۰ دقیقه برابر رئال مادرید بازی کردند و پس از ۳ روز امروز در ومبلی لندن به مصاف چلسی رفتند.

با اینکه آنها پیروز دیدار امشب بودند اما در بسیاری از دقایق خستگی در ساق پای بازیکنان مشهود بود. کار به جایی رسید که حتی پپ گواردیولا هم در صحبت‌هایش پس از بازی از برنامه‌ریزی بازی‌ها انتقاد کرد.

او گفت: «نمی‌دانم امروز چگونه زنده ماندیم، واقعا این را نمی‌فهمم. متوجه نمی‌شوم چرا یک روز بیشتر به ما برای بازی در جام حذفی فرصت ندادند؟ باخت مقابل رئال مادرید برای ما مانند یک مشت روی صورت بود.

وقتی کاونتری، چلسی و یونایتد در اواسط هفته بازی نکردند، چرا امروز و فردا بازی کنیم؟ چرا یک روز بیشتر برای سلامتی بازیکنان نداریم؟ به من بگویید چگونه تیمت را برای بازی مقابل چلسی که در بهترین وضعیت ممکن است آماده می‌کنید؟ چگونه؟ غیر ممکن است! هیچ شانسی وجود ندارد.»

گواردیولا تنها فردی نبود که امشب به برنامه‌ریزی اتحادیه فوتبال انگلیس انتقاد کرد، روبن دیاز که ۱۲۰ دقیقه برابر رئال بازی کرد و امشب از ابتدای نیمه دوم به میدان رفت، پس از پایان بازی در پستی اینستاگرامی نوشت: «شاید دفعه بعد یک روز کمتر استراحت داشته باشیم. یک فینال دیگر پسرها! به همه‌مان افتخار می‌کنم.»

 

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار