| کد مطلب: ۱۱۱۱۹۶۱
لینک کوتاه کپی شد

عضو ارشد حماس: پاسخ ایران به اسرائیل مشروع بود

غازی حمد عضو دفتر سیاسی جنبش حماس درباره عملیات تنبیهی وعده صادق ایران که در پاسخ به تجاوز رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق سوریه انجام شد، گفت: پاسخ تهران به رژیم صهیونیستی حقی مشروع و اقدامی شجاعانه بود.

عضو ارشد حماس: پاسخ ایران به اسرائیل مشروع بود

به گزارش آرمان ملی آنلاین ، غازی حمد به این شبکه لبنانی، گفت: پاسخ ایران به (رژیم) اسرائیل حقی مشروع و اقدامی شجاعانه بود.

وی افزود: حتی اگر (رژیم) اسرائیل پاسخ دهد، این اقدام معادلات را تغییر نخواهد داد و حیثیت سقوط کرده خود را باز نخواهد گرداند.

این عضو ارشد حماس تاکید کرد که معادله (رژیم) اسرائیل مبنی بر اینکه پاسخ به ایران می‌تواند عامل بازدارنده‌ای برای تهران باشد، نادرست است.

حمد همچنین، گفت: امیدوارم که کشورهای عربی اگر ذره‌ای جوانمردی دارند، به خاطر نسل کشی که در غزه صورت گرفته است با رژیم اشغالگر مقابله کنند.

وی در ادامه با تاکید براینکه (رژیم) اسرائیل اکنون منزوی و شکست خورده است و هر روز توانایی و اعتبار خود را از دست می‌دهد و آمریکا او را از مخمصه نجات نخواهد داد، افزود: ۶ ماه است که (رژیم) اسرائیل در غزه و جنوب لبنان شکست خورده و قادر به حل یک نبرد یا دستیابی به دستاوردی نبوده است.

این عضو حماس، اضافه کرد: حضور مقاومت در میدان، حضور حزب‌الله و جبهه حمایت یمن همگی کارت‌های قدرتی است که به شکست اشغالگران منجر می‌شود.

  سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شنبه شب ۲۵ فروردین ماه ۱۴۰۳ با انتشار اطلاعیه‌ای، از انجام عملیات «وعده صادق» و شلیک ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی و مواضع رژیم اسرائیل با هدف تنبیه تل‌آویو برای حمله موشکی این رژیم به کنسولگری ایران در سوریه خبر داد.

نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل نیز اعلام کرد: اقدام نظامی ایران بر اساس بند ۵۱ منشور سازمان ملل متحد در خصوص دفاع مشروع در پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی به اماکن دیپلماتیک کشورمان در دمشق صورت گرفت.

منبع : ایرنا

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار