| کد مطلب: ۱۱۱۱۹۴۹
لینک کوتاه کپی شد

کار سخت ژابی برای رسیدن به قهرمانی بدون باخت

لورکوزن صاحب یک خط تیره استثنایی در پنج لیگ

مهمترین نکته قهرمانی بایرلوکوزن رسیدن به این عنوان بدون شکست بود.

 لورکوزن صاحب یک خط تیره استثنایی در پنج لیگ

 به گزارش آرمان ملی آنلاین ، بایرلورکوزن تیم مقتدر و بی‌نظیر این فصل ژابی آلونسو در حالی پنج هفته مانده به پایان فصل به قهرمانی بوندس لیگا دست یافت که هیچ شکستی در کارنامه‌اش تا اینجای کار دیده نمی‌شود.

لورکوزن تاکنون 25 برد و چهار تساوی به دست آورده تا با 79 امتیاز به دست آمده و 16 امتیاز اختلاف به بایرن مونیخ خیلی زود قهرمان بوندس لیگا لقب بگیرد.

نکته ویژه اما اینجاست که تنها خط تیره پنج لیگ برتر اروپا متعلق به تیم ژابی آلونسو است که بدون باخت مانده و از این حیث کاملا متمایز و برجسته است.

در بین تیم‌های صدرنشین و برتر این پنج لیگ اروپایی اینترمیلان و پاری سن ژرمن که فاصله کوتاهی تا قهرمانی زودهنگام در سری آ ایتالیا و لوشامپیونا دارند یک باخت تا اینجای فصل متحمل شده‌اند.

در عین حال شاید برای بایرلورکوزن حفظ رکورد بدون باخت ماندن تا انتهای فصل بسیار دشوار باشد چرا که آنها درگیر لیگ اروپا هستند و باید در بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی مقابل وستهام قرار بگیرند و البته در فینال جام حذفی آلمان به مصاف کایزرسلاترن بروند.

در عین حال طبق برنامه بازی‌های پنج هفته پایاینی لوکوزن بسیار دشوار است با توجه به قهرمانی زودهنگام این تیم در بوندس لیگا احتمال باخت در این بازی‌ها وجود دارد.

لورکوزن در پنج هفته مانده باقیمانده تا پایان فصل بوندس لیگا باید مقابل تیم‌های بوروسیا دورتموند، اشتوتگارت، اینتراخت فرانکفورت، بوخوم و آگزبورگ قرار بگیرد که غیر از بوخوم بقیه تیم‌ها بالای جدولی هستند و نباختن مقابل آنها در شرایط کنونی دشوار خواهد بود.

اشتوتگارت تیم سوم جدول است و دوشادوش بایرن برای عنوان دومی می‌جنگند، بوروسیا دورتموند در رده پنجم و اینتراخت تیم ششم بوندس لیگا هستند. آگزبورگ هم تیم هفتم جدول است و تنها بوخوم رده پانزدهمی جزء تیم‌های پایین جدول به حساب  می‌آید.

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار