| کد مطلب: ۱۱۱۱۵۳۴
لینک کوتاه کپی شد

جنبش مجاهدین فلسطین:

حمله ایران را پاسخی طبیعی به جنایات صهیونیست‌ها می‌دانیم

جنبش مجاهدین فلسطین پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی را تبریک گفت و آن را یک پاسخ طبیعی به جنایت‌های متجاوزان صهیونیست دانست.

حمله ایران را پاسخی طبیعی به جنایات صهیونیست‌ها می‌دانیم

 به گزارش آرمان ملی آنلاین ، جنبش مجاهدین فلسطین در بیانیه‌ای اعلام کرد: ما حمله و پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی را تبریک می‌گوییم. این یک پاسخ طبیعی به زورگویی و جنایت‌های این رژیم علیه رهبران نظامی و دیپلماتیک ایرانی بود. این دشمن جنایتکار که از سوی تمام گروه‌های شر در جهان حمایت می‌شود تنها زبان جنگ و قدرت و حمله را می‌فهمد.

به نقل از خبرگزاری‌های فلسطینی، در این بیانیه آمده است: طوفان الاقصی نقطه تحولی در تاریخ این امت و فرصت مهمی برای رهایی ملت ما است. ساعت رویارویی ملت‌های این امت با رژیم جنایتکار درحال فرا رسیدن است. ما از تمام آزادگان این امت و قدرت‌های آن می‌خواهیم در برابر دشمن واقعی متحد شوند.

پیش از این روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در اطلاعیه‌ای از پاسخ نیروی هوا فضای سپاه به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از مستشاران کشورمان در سوریه از حمله و اصابت موفق ده‌ها فروند موشک و پهپاد به اهدافی درون سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

 

منبع : ایسنا

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار