| کد مطلب: ۱۱۰۷۷۷۲
لینک کوتاه کپی شد

میانگین سنی تیم ملی دوباره بالا رفت!

با بازگشت دو بازیکن با تجربه میانگین سنی تیم ملی دوباره بالا رفت.

میانگین سنی تیم ملی دوباره بالا رفت!

به گزارش آرمان ملی آنلاین ، امیر قلعه نویی با شعار جوانگرایی و تغییر نسل تیم ملی جانشین کیروش شد او در جام ملتها با همان تیم آشنا به میدان رفت اما استدلالش این بود که زمان کافی برای جوانگرایی نداشت.

بعد از جام ملت‌ها همه منتظر تغییر نسل در تیم ملی بودند و دو بازی در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ برابر ترکمنستان برای همه کارشناسان از این نظر مهم بود که ببینند وعده‌های سرمربی تیم ملی اجرایی می‌شود؟

به عبارت دیگر پتانسیل فوتبال ایران به حدی بالاست و آنقدر با تیم ترکمنستان اختلاف سطح داریم که حتی اگر تیم منتخب لیگ هم به زمین می‌رفت هر ۶ امتیاز این دو جدال رفت و برگشت به ما می‌رسید. وقتی خیال همه از بابت پیروزی راحت باشد به طور طبیعی مسائل دیگر نظر قرار می‌گیرد و خیلی‌ها منتظر حضور جوانان در ترکیب اصلی تیم ملی بودند تا هم جانشین بزرگان محک بخورند و هم تغییر نسل در تیم ملی اتفاق بیفتد.

در بازی اول در تهران که ایران با ۵ گل برنده شد، چند بازیکن جوان فرصت بازی در تیم ملی را پیدا کردند اما در بازی برگشت هم سیستم تیم ملی محتاطانه و دفاعی شد و هم با بازگشت بازیکنان با تجربه به ترکیب دوباره میانگین سنی تیم ملی بالا رفت! حضور شجاع و رامین رضاییان در خط دفاعی اگرچه خیال مربیان تیم ملی را از بابت سر و سامان به خط دفاع و جلوگیری از ناهماهنگی و آشفتگی راحت کرد اما شجاع خلیل‌زاده و رامین رضاییان چند سال از امین حزباوی پور و صالح حردانی بزرگتر هستند.

البته در این مسابقه مهدی قایدی جانشین علی قلی‌زاده و محمد قربانی جانشین سردار آزمون شده بودند اما اختلاف سنی این دو جوان با بازیکنان نامدار در دیدار رفت به مراتب کمتر از فاصله سنی دو مدافع با تجربه بازگشت به ترکیب نسبت به جانشینان خود در بازی رفت بود. و نتیجه این شد که میانگین سنی تیم ملی دوباره بالا رفت!

 

منبع : خبر ورزشی

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار