| کد مطلب: ۱۱۰۶۴۳۰
لینک کوتاه کپی شد

قلعه‌نویی در همان لباسی که دوستش دارد

امیر قلعه‌نویی به ماجراجویی خود با تیم ملی ادامه می‌دهد و حالا رویاهای زیادی برای درخشش در جام جهانی به عنوان یک مربی بومی دارد.

قلعه‌نویی در همان لباسی که دوستش دارد

به گزارش آرمان ملی آنلاین ، اسفند ماه سال گذشته بود که امیر قلعه‌نویی توانست پس از اتفاقات و حسرت‌هایی که از جام ملت‌های 2007 برای او باقی مانده بود، بار دیگر هدایت تیم ملی را برعهده بگیرد.  

پرافتخارترین مربی تاریخ لیگ برتر پس از انتخاب مجدد به عنوان نفر اول کادر فنی تیم ملی بار دیگر تمام تلاش خود را به کار گرفت تا تیم ملی را در جام ملت‌‌ها به قهرمانی برساند. اینبار اتفاقات جام ملت‌های 2007 تکرار نشد و تیم ملی موفق شد با غلبه بر ژاپن در یک بازی تاریخی به نیمه نهایی برسد، اما در یک قدمی فینال شکستی ناباورانه را مقابل قطر تجربه کرد.

با وجود این شکست مسئولان فدراسیون همچنان این فرصت را به امیر قلعه‌نویی دادند تا با جوان سازی نفراتش، تیمی قدرتمند را برای جام جهانی آغاز کند. حضور در جام جهانی آخرین آرزوی هر مربی و بازیکنی است و حالا ژنرال فوتبال ایران بیش از دو  سال تا حضور در این تورنمنت فاصله دارد و بی‌شک هر چه توان و دانش دارد، رو می‌کند تا با پیراهن محبوبش اتفاقی تاریخی را در جام جهانی 2026 رقم بزند. البته قلعه‌نویی باید برای رسیدن به جام جهانی جواز صعود بگیرد و با ترکیب از بازیکنان باتجربه و جوان آماده مهم‌ترین رویداد جهان شود.

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار