| کد مطلب: ۱۱۰۶۳۵۹
لینک کوتاه کپی شد

شلیک 14 موشک حزب‌الله به یک شهرک اسرائیلی

نیروهای حزب‌الله در ادامه حمایت از مردم غزه، یک شهرک اسرائیلی و چند مقر نظامیان صهیونیست را در مناطق مرزی فلسطین اشغالی و لبنان هدف قرار دادند. تل‌آویو هم جنوب لبنان را هدف حملات توپخانه‌ای و موشکی قرار داد.

شلیک 14 موشک حزب‌الله به یک شهرک اسرائیلی

به گزارش آرمان ملی به نقل از فارس، شبکه 12 رژیم صهیونیستی شامگاه امروز سه‌شنبه خبر داد که جنبش حزب الله لبنان، 14 موشک به سمت شهرک اسرائیلی «المناره» شلیک کرده است.شبکه خبری العربی اما خبر داد که تانکهای رژیم صهیونیستی، شهرکهای منطقه شرقی واقع در جنوب لبنان را هدف قرار دادند.در کنار این حملات، جنگنده‌های اسرائیلی مناطق «کفرکلا»، «میس الجبل» و «الناقورة» را بمباران کردند. این مناطق در جنوب لبنان واقع شده است.

نیروهای حزب الله امروز هم در ادامه حمایت از مردم غزه، مواضع نظامیان صهیونیست را در مناطق مرزی فلسطین اشغالی و لبنان هدف قرار دادند. حمله نخست به مقر «برکه ریشا» بود که که با موشک صورت گرفت.حمله دوم حزب الله، به محل استقرار نظامیان صهیونیست در داخل مقر «المالکیه» است. نیروهای مقاومت لبنان همچنین یک گروه از نظامیان اسرائیلی را در اطراف ارتفاع «الطیحات» هدف قرار دادند. این حملات به صورت موشکی و توپخانه‌ای بود.نیروهای حزب الله همچنین یک گروه از نظامیان اسرائیلی را در الطیحات با موشکهای هدایت‌شونده هدف قرار دادند. حمله بعدی حزب الله هم به جنوب مقر «برانیت» بود که با موشک انجام شد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار