| کد مطلب: ۱۰۹۵۰۵۲
لینک کوتاه کپی شد

موج جدید اعتراض به رفتار صهیونیست ها

مردم مراکش، یمن و اردن جمعه راهپیمایی‌هایی را در همبستگی با مردم غزه و مخالفت با جنگ کشتار جمعی رژیم صهیونیستی در غزه برگزار کردند.

موج جدید اعتراض به رفتار صهیونیست ها

به گزارش آرمان ملی آنلاین به نقل از ایسنا، هزاران مراکشی در ۶۰ شهر این شهر روز جمعه در حمایت از مردم غزه و مقاومت فلسطین و مخالفت با سیاست گرسنگی و کوچاندن اجباری فلسطینی‌ها راهپیمایی کردند و از نهادهای بین المللی خواستند به مسؤولیت‌های خود درباره توقف کشتارهای رژیم صهیونیستی در غزه عمل کنند.

معترضان شعارهایی را در محکومیت‌های جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه و کرانه باختری و در حمایت از پایداری ملت فلسطین سر دادند.

آن‌ها خواهان بازگشایی گذرگاه رفح برای ورود بدون شرط کمک‌های بشردوستانه شدند و سکوت و همدستی بین‌المللی و عربی با رژیم جنایتکار را محکوم کردند.

به نقل از العربی الجدید، معترضان از مقامات مراکشی خواستند در توافق عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی بازنگری کرده و دفتر ارتباطی رژیم صهیونیستی در رباط را تعطیل کنند.

در صنعا نیز تظاهرات گسترده‌ای با عنوان «تا پیروزی با غزه هستیم» برگزار شد.

معترضان این راهپیمایی را در تأیید موضع یمن در حمایت از ملت و مقاومت فلسطین در برابر تجاوز آمریکا و رژیم صهیونیستی برگزار کردند.

معترضان با حمل پرچم‌های فلسطین شعارهایی را سر دادند که از جمله آن این عبارت‌ها بود: «ای غزه، ای فلسطین تمام یمنی‌ها با شما هستند» و «جهاد جهاد..مردم آماده هستند».

آن‌ها تأکید کردند: اقدامات آمریکا و انگلیس هرگز ملت یمن را از عمل به وظایف خود در قبال فلسطینی‌ها تا زمان توقف تجاوز  لغو محاصره غزه باز نخواهد داشت.

همچنین راهپیمایی گسترده‌ای در مقابل مسجد الحسینی در مرکز امان بعد از نماز جمعه برگزار شد و معترضان تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه و محاصره آن را محکوم کردند.

آن‌ها همچنین اقدام برخی کشورهای درباره توقف حمایت مالی از آژانس امداد و کار آوارگان فلسطینی(آنروا) را محکوم کردند و پایداری مردم غزه و مقاومت فلسطین را ستودند.

استان‌های الطفیله و العقبه در جنوب اردن نیز شاهد اعتراضات مشابهی بود و معترضان از جامعه بین‌المللی خواستند بر رژیم صهیونیستی برای توقف جنایت‌هایش در غزه فشار بیاورد.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار